آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 16 تیر ماه 1400 = 07-07 2021

روزناامه داخلی: مردم ایران بسیار زیاد خشمگین هستند

در روزنامه‌های داخلی اغلب مطالب امروز به سه بحران کرونا، قطعی برق و بحران آب اختصاص یافته است. برخی روزنامه‌ها علت این سه بحران را در سیاست‌های کلان نظام شامل سرشاخ شدن با جامعه جهانی و تحریم‌ها و سیاست هسته‌ ای توصیف کرده و به نظام توصیه کرده‌اند که وقت تنگ است، زمان را از دست ندهد. مضمون مشترک مطالب روزنامه‌های هر دو جناح به صدا درآمدن زنگ خطر برای امنیت نظام از همه سو است.

«آنفلوآنزای خشم» عنوان مطلب روزنامه آفتاب یزد است که از جمله نوشته: مردم جامعه ما بسیار زیاد خشمگین هستند و این روزها حجم اخبار بد آن چنان زیاد است که آستانه تحمل همگان را در معرض خطر قرار داده است.

این روزنامه نوشت: در یک جامعه خشمگین جز ویرانی چیزی وجود ندارد و مسئولان باید از تلنبار شدن این خشم بترسند... وقتی مردم نمی‌توانند به حق خود دسترسی داشته باشند بروز خشم یک امر طبیعی است.

این روزنامه با اشاره به عذرخواهی دیروز روحانی نوشت: عمق فاجعه بیشتر از آن است که با عذرخواهی‌های مسئولان این مشکلات حل شوند. مردم جامعه ما می‌دانند و می‌فهمند که دولتها در تمام این سال‌ها هیچ نوع سرمایه‌گذاری برای توسعه جامعه انجام نداده‌اند. مردم ما می‌دانند که ناکارآمدی‌ها و سوءمدیریتها مسبب مشکلات امروز هستند و این موضوع آنها را خشمگین می‌سازد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: