آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 26 خرداد ماه 1399 = 15-06 2020

آمادگی انگلیس برای خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا

روزنامه ساندی تلگراف بریتانیا از احتمال هشدار نخست‌وزیر این کشور به اتحادیه اروپا نسبت به آمادگی کشورش برای پایان دادن به دوره خروج بدون توافق با این اتحادیه خبر داد.

به گزارش ایلنا، روزنامه ساندی تلگراف بریتانیا نوشت که احتمالا «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر این کشور امروز -دوشنبه- به مقامات اتحادیه اروپا هشدار دهد که کشورش آماده پایان دادن به دوره خروج از این بلوک بدون رسیدن به توافق درباره تجارت آینده در صورت به بن‌بست رسیدن مذاکرات است.

این روزنامه نوشت که جانسون در نشست ویدئو کنفرانسی اصرار خواهد کرد که بریتانیا به مرحله انتقالی برای مذاکره درباره امور تجاری پس از خروج از اتحادیه اروپا در ۳۱ دسامبر پایان خواهد داد.

ساندی تلگراف اعلام کرد که جانسون به اطلاع « اورسولا فون درلاین»، رئیس کمیسیون اروپا و دیگر رهبران اروپایی خواهد رساند که بریتانیا آماده است یک کشور مستقل تجاری در ماه ژانویه آینده شود، حال نتیجه مذاکرات با بروکسل هر چه که باشد.

این روزنامه نوشت که جانسون مقامات اتحادیه اروپا را به موافقت با توافق تجاری در پایان تابستان تشویق خواهد کرد.

اما این روزنامه نوشت که جانسون همزمان هشدار خواهد داد که بریتانیا آماده و قادر به پایان مرحله انتقالی برگزیت بدون توافق درباره تجارت آینده در صورت نیاز است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: