آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 27 خرداد ماه 1399 = 16-06 2020

مقام حکومتی: ساخت جزیره جدید در کنار جزیره کیش

به گزارش خبرآنلاین، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اجرای طرح های مهمی همچون احداث بندر و اسکله ۳۵ هزارتنی کیش گفت: ظرفیت تجاری و ترانزیتی جزیره با این اسکله افزایش یافته که از محل خاکبرداری و لایه برداری های آن بزودی یک جزیره جدید و مدرن در کنار کیش احداث می شود.

با ذکر نمونه های دیگری از توفیقات بدست آمده نظیر تاسیس صندوق های سرمایه گذاری “زمین و ساختمان” و “املاک و مستغلات” و همچنین طرح عرضه سهام کیش ایر، به سرعت عمل و پیش دستی در استفاده از ظرفیت خوب بازار سرمایه برای کیش اشاره کرد و گفت: ما طرح های متعددی برای سرمایه گذاری ۲۵ ساله در این جزیره زیبا تعریف کرده ایم که می تواند در دوره های بعد مورد استفاده قرار گیرد. چنین اقداماتی که مستندات آن در اختیار دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد قرار گرفته، می تواند منجر به رونق فراوان در مناطق آزاد کشور گردد.



شهنام June 16, 2020 12:37 PM

شما پاسداران دزد اگر عرضه دارید همین جزایر فعلی را آباد کنید جزیره سازی پیشکشتان معلوم نیست در مغز کثیف این پاسدار دزد چه میگذرد احتمالا این مردک و همپالکی هایش برای اختلاس میلیونها دلار به بهانه ی جزیره سازی پیشاپیش نقشه کشیده اند و جیب گشادی هم دوخته اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


akhtar June 16, 2020 02:40 PM

ساختن یک محل دور از دسترس و امن، مدرن و مجهز، زیبا و خوش آب و هوا، با پول مردم، برای اسکان سران نظام وخانواده!
جزیرۀ "کیش دیگر کم شان است، قدیمی و شلوغ است و تجهیزاتش همطراز با سطح پیشرفته ترینهای روز نیست! پس؛ ازاوجب واجبات است که در اسرع وقت محل اُسکانی دوردست و اختصاصی، صرفاً برای طبقه ونژاد برترِ خودشانی! ساخته شود!
هیتلر هم دارای چنین مکانی در کوههای آلپ بود! و با این وجود جسد متعفَنش میان زباله های جنگ پیدا شد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: