آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 27 خرداد ماه 1399 = 16-06 2020

با هسته‌های انقلابی جنبش سیاهان را به دست بگیریم!

روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به کشته شدن چند سیاهپوست در آمریکا به دست پلیس نوشت: آنچه در این میان مایه تأسف شدید است، میدان‌دار شدن تعدادی افراد احساساتی و فاقد درک عمیق سیاسی از تحولات بین‌المللی است که با ارائه تحلیل‌های بی‌پایه از یکطرف عده‌ای ساده‌لوح را در داخل کشور سرگرم بافته‌های بی‌تاروپود خود می‌کنند و از طرف دیگر خوراک تبلیغاتی برای رسانه‌های بیگانه فراهم می‌نمایند تا با شیطنت‌های خاص رسانه‌ای، جمهوری اسلامی را به تمسخر بگیرند.

یکی از این افراد [حسن رحیم پور ازغدی]اخیراً در کوران حوادث آمریکا به مخاطبان خود توصیه کرد در قالب هسته‌های انقلابی به آمریکا بروند و هدایت جنبش سیاهان را در آنجا به دست بگیرند. سخنان این شخص که در قالب کلیپ به فضای مجازی راه پیدا کرده به انگلیسی زیرنویس هم شده تا خود آمریکائی‌ها و تمام کسانی که با زبان انگلیسی آشنائی دارند از این رهنمودها! بهره‌مند شوند و از این تئوریسین کم‌نظیر! خط بگیرند و به وظیفه خود عمل کنند.

یکی دیگر از همین قماش افراد [حسن عباسی]، چندی قبل گفته بود به‌زودی آمریکا را تسخیر خواهیم کرد و فلان طبقه کاخ سفید را به حسینیه تبدیل خواهیم نمود. این شخص حتی در زیرزمین کاخ سفید محلی را هم به عنوان اصطبل در نظر گرفته و مژده داده بود که این وعده‌ها به‌زودی محقق خواهند شد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: