آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 29 خرداد ماه 1399 = 18-06 2020

گزارشی از اعدام متهم به قتل خانوادگی در ملاعام

حکم اعدام یک زندانی در شهرستان خوی که پیشتر از بابت اتهام «قتل» به اعدام محکوم شده بود، در ملاعام به اجرا در آمد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از آذرباخیش، این زندانی در سال ۹۷ به دنبال اختلاف خانوادگی و درگیری، به اتهام قتل مادر زن و برادر همسر ۱۳ ساله‌اش بازداشت شده بود.

در جریان رسیدگی به این پرونده، با درخواست اولیای ‌دم، متهم به اعدام محکوم شد و حکم صادره توسط دادگاه کیفری استان آذربایجان غربی و دیوان عالی تایید شد.

در نهایت این زندانی روز پنجشنبه هفته گذشته در فیرورق (محل وقوع قتل) در ملاعام اعدام شد.

بنا بر گزارش نهادهای بین‌المللی، ایران به تناسب سرانه جمعیت و میزان اعدام، رتبه نخست اعدام شهروندان خود در دنیا را دارد.



حقیقتگو June 18, 2020 07:38 PM

خشونت های زنجیری دردورن خانوادها که مدتی است درسطح کشورگزارش میشود اصل وبدون هیچ شک وشبهی به فقرمالی وبیکاری ومعتادی ربط داشته ودارد - شوهری که قبل ازازدواجش قول های آنچنانی به همسرآینده اش وخانواده اش میداده است نتها مشغله ودرآمدی ندارد ونمی تواند هزینه همه شکل فرمی زندگی مشترک را بپردازد بلکه مقروض ومعتاد هم شده است وبجای پاسخگوئی هرروزه اقدام به ضرب وشتم همسروفرزندانش می کند وگاه این درگیرهای به قتل می انجامد - تمامی این درگیرها وضرب وشتم ها وحتی قتل درخانوارهائی رخ داده ومیدهد که فقروکمبود مالی انچنانی هستند - تابحال ازقتل زنان وفرزندان درخانوارهای ثروتمند ومتمول خبری انتشار نیافته است - درحقیقت محض حکومت تازی ویا حکومت ناپدروارانه مردم ایران موجب چنین فجایعی است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: