آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 6 تیر ماه 1399 = 26-06 2020

عضو مجلس: با فیلتر اینستاگرام راه به جایی نمی‌بریم

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احتمال فیلتر اینستاگرام گفت: فضای باز اینستاگرام و تلگرام تهدید برای جوانان است و این برای نظام شکنندگی دارد. کمیسیون حقوقی شکل گیرد به جد دنبال فیلتر اینستاگرام خواهیم بود. خدا کند این اتفاق بیفتد.

این در حالیست که رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ولایت با اعتراف به شکست سیاست فیلترینگ در فضای مجازی گفت: با فیلتر اینستاگرام راه به جایی نمی‌بریم.

وی گفت: ما در زمین بیگانگان بازی می‌کنیم و اگر با اینستاگرام کار کرده باشید می‌بینید که وقتی اسم قاسم سلیمانی را به ‌کار ببرید، بلافاصله حذف می‌شوید. با فیلتر کردن هم راه به جایی نمی‌بریم و باید به سراغ ایجاد فضای مجازی خودمان برویم.



شهنام June 22, 2020 04:18 PM

اینستاگرام تهدید برای جوانان نیست بلکه تهدید برای تو انگل اسلامی و رهبر بی پدر و مادرت است که از آزادی و دانایی ایرانیان وحشت دارید شما حیوانات تازی پرست اگر میتوانستید ایرانیان و حتی جهانیان را به عهد شتر برمیگرداندید تا بساط دزدی و تجاوز و برده داریتان تا ابد تضمین شود تف به دین منحوستان تف به آیین کثیفتان که از روز نخست تا اکنون جز کشتار خوبان و نابودی مدنیت چیزی از شما بیابانگردان دزد برنیامده ای دون مایگان پست نابود شوید ایدون باد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: