آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 22 مرداد ماه 1400 = 13-08 2021

هیچکس نمی تواند از زیر بار این جنایت فرار کند+فیلم

فیلم زیر: خامنه‌ای می گوید عامل شیوع کرونا مردم هستند

افزایش اعتراض‌های علنی چهره‌ها و فعالان به خامنه‌ای، «آمر و عامل اصلی» کشتار ایرانیان در بحران کرونا

رادیو فرانسه گفت: با افزایش اعتراض‌ها در ایران علیه علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی برای نقش داشتن در ممنوعیت ورود واکسن خارجی کرونا به ایران و جان باختن هزاران ایرانی مبتلا به کرونا، دو کارگردان برجسته سینمای ایران نیز در حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی در این زمینه نوشتند.

جعفر پناهی در حساب اینستاگرام خود نوشت: «این روزها شاهدیم که به اشکال گوناگون می خواهند قصور ناکارآمدی نظام در مهار کرونا را به بهانه ی عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از طرف مردم، لاپوشانی کنند و یا مسئولینی را مقصر جلوه دهند که هیچ اختیاری در تصمیم گیری های کلان کشور ندارند.»

او ادامه داد: «در حالیکه از همان روزهای نخست، شخص رهبر جمهوری اسلامی خط مشی ها را تعیین کرده است. در ابتدا ویروس کرونا را کذایی خواند. سپس درست زمانی که تمام دنیا تلاش گسترده جهت پیشگیری داشتند، با تمام توان سعی در بی اهمیت جلوه دادن آن نمود. زمانی هم که سران دیگر کشورها در رقابت برای خرید واکسن بودند، دستور عدم خرید واکسن های تائید شده را داد.»

همچنین محمد رسول‌اف در حساب خود در توئیتر با انتشار ویدئویی نوشت: «ویدیو نشان می‌دهد دستورها را چه کسی صادر می‌کند. «آمر» و نقش «عاملان» این کشتار جمعی در یاد میلیون‌ها ایرانی می‌ماند.روز_دادخواهی خواهد رسید.»

نرگس محمدی، فعال حقوق بشر هم دیروز گفته بود دستورات رهبر جمهوری اسلامی در رابطه با کرونا نقض حق حیات و تهدید صلح است

خانم محمدی، خامنه ای را مسئول این فاجعه دانست و گفت:"قتل هر دو دقیقه یک شهروند ایرانی به دلیل ابتلا به کرونا، نتیجه اظهارات و دستورات رهبر جمهوری اسلامی بوده و مسئولیت کامل و مستقیم این قتل‌ها بر عهده ایشان است.

او در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "دستورات قطعی رهبر نظام، که در اظهارات و عملکرد ناکارآمد و فریبکارانه و سرکوبگرانه مسئولان حکومت تبلور یافته، و عامدانه حق حیات و حق سلامت ۸۵ میلیون انسان را نقض کرده و موجب کشتار بی‌رحمانه صدها هزار ایرانی شده است، مستوجب چه مجازاتی است؟ قاتل چه کسی است؟"

او در ادامه نوشت: "به عنوان یک فعال حقوق بشر و طرفدار صلح اقدامات رهبر حکومت در امر کرونا در ایران را عامل نقض حقوق بشر از جمله حق سلامت، بهداشت و حیات مردم و تهدید کننده صلح میبینم و به شدت به آن اعتراض دارم و خواهان پاسخگویی هستم."




www.youtube.com/watch?v=FATuJeWV6EU

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شهنام August 14, 2021 12:37 AM

خامنه باید از بیضه آویزان شود و جان بکند تا عبرت آیندگان شود نسل آخوند را باید کند چهل سال است که فریاد میزنم نسل آخوند باید کنده شود وگرنه نسل ایرانیان را میکند برای کرونا و طاعون میشود درمانی پیدا کرد ولی برای ویروسی به اسم آخوند تنها راه چاره نابود کردن آن است آخوندها را باید کشت و مساجد و حوزه‌ها را تبدیل به میخانه و شادیخانه کرد به امید دیدن روزی که ایران از وجود نحس آخوند پاک شده باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار August 14, 2021 05:25 AM

این حکومت تحمیلی چهل و دو ساله، این عزیز دوردانه انگلیس و آلمان و فرانسه و آمریکا و روس و چین در یک جنگ تمام عیار با ایران است *

اینها تا ایران را خشک نکنند و تا تمام ایرانیان را خاک نکنند دست بر دار نخواهند بود *

روزی که مردم ایران درک کنند که این حکومت اصلاح طلب و تند رو و کند رو ندارد و همه اینها در کلیت دشمن مردم ایران هستند، تازه آن روز مردم ایران راه نجات خود را پیدا خواهند کرد *

طالبان اگر برای افغانستان بد است مطمئن باشید برای ایران حتما فاجعه است و اینها به طالبان درس می دهند پس خودتان حساب کنید ایران دست چه نوع جانورانی است *

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: