آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 20 تیر ماه 1399 = 10-07 2020

کشف ویروس جدید در ایران؛ ویروس بی ‌حجابی در قم!

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم با انتقاد از وضعیت عفاف و حجاب گفت: ویروس بی‌عفتی و بی‌حجابی در شهر قم ظاهر شده و در سطح خیابان‌ها قدم می‌زند.

حجت‌الاسلام سید حسین مومنی گفت: هیچ‌کس نباید اجازه بدهد که دشمن در خاک قم با آرامش قدم بزند مسوولان نباید در چنین شرایطی بی‌تفاوتی پیشه کنند. دشمنان می‌خواهند چهره پاک عفاف و حجاب را در شهر مقدس قم از بین ببرند. مسئولان قم در برابر موج بی‌عفتی و بی‌حجابی به خود بیایند چراکه حفظ چهره معنوی و دینی خواسته و مطالبه عمومی مردم است. مسئولان فرهنگی قم باید در برابر بی‌حجابی و بی‌عفتی حساس شوند و در این مسائل تا این حد بی‌تفاوت نباشند.

وی افزود: وضعیت ادارات و پاساژها و فروشندگان زنان فروشنده در آن‌ها بی‌هیچ عنوان مناسب نیست و از چهارچوب‌های عرفی و شرعی شهری چون قم به‌عنوان آشیانه اهل‌بیت(ع) خارج است. مسئولان فرهنگی و مدیران استان به داد قم برسید و نگذارید فرهنگ حجاب و حیا از این استان رخت بربندد. در دو ماه گذشته لباس‌هایی در مغازه‌ها و پاساژهای فروخته می‌شود و برخی از زنان با چنان وضعیتی در سطح خیابان‌ها قدم می‌زنند که هیچ ارتباطی با شهری چون قم ندارد.



کرونا ۵۷ July 13, 2020 03:32 AM

آخرش چی !؟ اونا هم مردم قم هستند دیگه آخرش راضی هستند یا ناراضی ! !:- )

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: