آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 1 مرداد ماه 1399 = 22-07 2020

تلاقی آب و فاضلاب در اهواز؛ گفتند اعلام نکنید!

ابتلا به هپاتیت به دلیل تلاقی آب و فاضلاب

یک عضو شورای شهر اهواز گفته: یک سال و نیم قبل که اعلام کردم شهروندان ۱۳نقطه اهواز در اثر تلاقی آب و فاضلاب به بیماری هپاتیت A گرفتار شده‌اند در شبکه بی‌بی سی مطرح شد و متأسفانه فرماندار با بنده تماس گرفتند، خیلی ناراحت بودند که چرا این صحبت ها را بازگو می‌کنید، هرحرفی را نباید بیان کرد.



ایرانی July 23, 2020 02:01 AM

خدایا این خبر یعنی چی؟ اگه زمان شاه همچین اتفاقی می افتاد اعلام جهاد و واویلا صادر میکردند ولی در زمان حکومت آخوندی مثل یه اتفاق عادی گزارش میشه و به خدا آب هم از آب تکان نمیخوره! یعنی خاک بر سر اونهایی که به خاطر یه خلافکار پورن استار آمریکایی یقه شون رو جر میدن ولی همچین ظلم هایی در مملکت مثلا اسلامی در مورد آبی که باید پاک و سالم و گوارا باشد انجام میشه و خودشون رو به خواب میزنند! خاک بر سر هر کسی در این مملکت اسمش رو دین دار و مسلمون میگذاره! ! یعنی خاک دو عالم بر سر ما! در قرن جاری عین ممالک دچار قحطی و بی آبی حتی توی وطنمون مردم آب آشامیدنی سالم هم ندارند! ولی آب رو به عراق و دیگر نقاط میتونن صادر کنن؟ والله به خدای یگانه قسم که مجازات شما از دست بشر ساخته نیست!

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام July 23, 2020 08:43 AM

کامنت گذار محترم جناب ایرانی گویا فراموش کرده ا‌ند که مخلوط کنندگان آب و فاضلاب نماینده ی الله بر روی زمین و بندگان همان خدای یگانه هستند!

به یزدان اگر ما خرد داشتیم
کجا این سر انجام بد داشتیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: