آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 29 مهر ماه 1399 = 20-10 2020

اروپا؛ محرومیت از تابعیت به دلیل دست ندادن با زنان

براساس رای دادگاهی در آلمان یک پزشک لبنانی به این دلیل که حاضر نیست با زنان دست بدهد، حق گرفتن تابعیت آلمان را ندارد. در آلمان برخی خواهان روادری با مسلمانان و گروهی موافق پافشاری بر ارزش‌های فرهنگی جامعه میزبان هستند.دیوان عدالت اداری یکی از ایالات آلمان رد تقاضای یک پزشک لبنانی‌الاصل برای گرفتن تابعیت آلمان را تایید کرده است.

به گزارش رادیو آلمان، رای این دیوان با این استدلال صادر شده که «هرکس که به دلیل جهان‌بینی بنیادگرایانه از دست دادن با زن امتناع ورزد، حق گرفتن تابعیت آلمان را ندارد.»رای دیوان می‌گوید: «نگرش این مرد تضمین کننده این نیست که او بتواند خود را با مناسبات جامعه آلمان تطبیق دهد».به این ترتیب دیوان یادشده حکم یک دادگاه اداری را تایید کرد که شکایت اولیه مرد علیه تصمیم شورای اداری ایالت بادن ورتمبرگ در رد اعطای تابعیت او را رد کرده بود.

پزشک یادشده از سال ۲۰۰۲ یعنی ۱۸ سال است که در آلمان زندگی می‌کند و اکنون پزشک ارشد در یک کلینیک است. او سال ۲۰۱۵ تقاضای تابعیت آلمانی داده بود و با این تقاضا موافقت شده بود.

او برای گرفتن گواهی تابعیت به اداره مربوطه مراجعه می‌کند و کارمند این اداره که یک زن بود هنگام تحویل دادن گواهی به رسم احترام دستش را به سوی دراز می‌کند. مرد از دست دادن با کارمند زن خودداری می‌کند و این طور استدلال می‌کند که همسرش زنی مسلمان (با ملیت آلمانی و سوری الاصل) است و او به همسرش قول داده است که با هیچ زن دیگری دست ندهد. کارمند زن هم از دادن گواهی شهروندی به او خودداری می‌کند. همین موجب شکایت پزشک تبعه لبنان به مراجع اداری و سپس قضایی می‌شود. حالا احتمالا دادگاه اداری فدرال باید به این پرونده رسیدگی کند.

دیوان ایالت بادن وروتنبرگ درباره اعتقادات مذهبی این مرد می‌گوید که «از دست دادن با هر زنی به این دلیل که از جنسیت دیگری است امتناع می کند و آنرا فی‌نفسه به عنوان تهدید و وسوسه جنسی یا رفتار غیراخلاقی برای مرد تلقی می‌نماید.»



شهنام October 20, 2020 02:56 PM

اروپا اگر اسلامگرایان را بیرون نریزد بزودی اثری از اروپایی که میشناسیم برجا نخواهد ماند منتظریم ببینیم فرانسه چه میکند آیا آنها را بیرون میریزد یا اینکه همان بازی های گلوبالیستی را ادامه خواهد داد.

گزارش یا اعتراض به این نظر


اسمال در نیویوک October 20, 2020 04:12 PM

پزشک احمق پس مریض های زن را چگونه معاینه میکنی خاک توسرتون کنن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: