آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 5 اردیبهشت ماه 1400 = 25-04 2021

رجزخوانی‌های توخالی سپاه توسری خورده علیه اسرائیل

گزارش خبرگزاری تسنیم وابسته به نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: قطعا اقدامات انجام شده چند روز اخیر و اقدامات آینده ای که منافع اسرائیل را به خطر می اندازد، آنها ر سرعقل می آورد.

بسرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران درباره حوادث اخیر در جنوب اسرائیل گفت: صهیونیست‌ها فکر می‌کنند می‌توانند به‌طور دائم خاک سوریه را هدف قرار دهند و در جاهای مختلف و در دریاها شیطنت کنند و پاسخ نگیرند.

وی خاطر نشان کرد: قطعاً اقدامات انجام‌شده چند روز اخیر و اقدامات آینده‌ای که منافع آنها را به خطر می‌اندازد آنها را سر عقل خواهد آورد و آینده جبهه مقاومت روشن است.

سردار باقری افزود: چیزی درباره اقدام‌گر حوادث اعلام نمی‌کنیم و نمی‌دانیم چه‌کسی است اما جبهه مقاومت به صهیونیست‌ها پاسخ اساسی خواهد داد.

رییس ستادکل نیروهای مسلح درباره پاسخ جمهوری اسلامی در صورت استمرار این حوادث بیان داشت: معلوم نیست پاسخ ایران چه باشد اما رژیم صهیونیستی آرام نخواهد بود.


اسرائیل سامانه‌ های موشکی پاسداران را درهم کوبید
پنجشنبه، 2 اردیبهشت ماه 1400 = 22-04 2021

ارتش اسرائیل بامداد پنج شنبه اطراف دمشق را بمباران و آن را واکنشی به اصابت یک موشک در نزدیکی تأسیسات اتمی اسرائیل در صحرای نگب اعلام کرد.

به گزارش رادیو فرانسه، ارتش اسرائیل در پیام کوتاهی که به همین مناسبت منتشر نمود، نوشت که یک موشک زمین به هوا در صحرای نگب به زمین افتاد و در واکنش ارتش اسرائیل شماری از سامانه‌های موشکی در نزدیکی دمشق را بمباران کرد.

به گزارش سازمان دیده‌بان حقوق بشر سوریه در حملات دیشب اسرائیل سامانه‌های دفاع موشکی و انبار مهمات سپاه پاسداران در چهل کیلومتری شمال-شرق دمشق منهدم شدند.

پرتاب موشک از خاک سوریه به روی اسرائیل همزمان است با تشدید تنش‌ میان جمهوری اسلامی و اسرائیل. در پی انفجار اخیر در تأسیسات اتمی نطنز حکومت ایران تهدید کرده‌ بود که انتقام این اقدام را از اسرائیل خواهد گرفت.



rahim.negahban April 22, 2021 08:00 PM

حکومت ایران برای بقا نگین خود نیاز به جنگ افروزی دارد حتی حاضر است خسارت به دشمن بدهد جنگی در ایران راه انداخته شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو April 25, 2021 12:12 PM

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با شجاعت بی نذیری بیان داشت ما با قدرت و اقتدار همیشگی خود از اسرائیل انتقام گرفته و چانه های خود را به مشتهای اسرائیل خواهیم زد همچنانکه سربار قاسم سلیمانی با شکم خود به موشک آمریکائی حمله ور شد و آرا نابود کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: