آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 11 شهریور ماه 1399 = 01-09 2020

شکیلا منفرد، فعال مدنی در تهران بازداشت شد+عکس

شکیلا منفرد، فعال مدنی ساکن تهران توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، صبح روز دوشنبه ۱۰ شهریور ماه ۱۳۹۹، شکیلا منفرد، فعال مدنی ساکن تهران، هنگام خروج از منزل، توسط نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی و ذکر دلیل دستگیری، بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

یک منبع نزدیک به خانواده این فعال مدنی به کمپین گفته است:خانم منفرد برای انجام کاری حدود ساعت ۸ صبح از منزل خارج شده اما توسط چند تن از نیروهای امنیتی که در کمین این فعال مدنی بودند، در کوچه محل زندگیشان بدون اعلام دلیلی بازداشت شده و تا این لحظه از وضعیت و محل نگهداری او اطلاعی در دسترس نیست.



حقیقتگو September 1, 2020 09:29 PM

بدون شک وشبهی جاسوسان حکومت تازی ها درتمامی نقاط شهرحضوردارند که چه ازجمله همسایه گان وچه ازجمله کسبه وچه حتی ازافرادی ازخویشاوندان وفک وفامیل ها باشند بسیاری ازهموطنان مبارز وفعلان مدنی برحسب آگاه کردن دیگران درحقیقت قافل ازخطرات آن میشوند بسیاری درمحافل دوستانه دستگیرشده ومیشوند وقتی با کسبه محله تان و یا با افراد غریبه دراتومبیل و تاکسی واتوبوس ومترو وغیره وارد بحث سیاسی میشوید باید خطرات ان را هم بپذیرید دقیقا" حکومت فاشیستی اخوندی تازی همان شیوه ای را برای ردیابی ودستگیرکردن فعالان سیاسی بکاربرده ومی برد که هیتلرو موسلینی و استالین بکارمی بردند ! !حالا دردستگیری فعلان سیاسی حکومت اخوندی تازی تنها نیست بلکه روس ها وچینی ها هم هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: