آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 1 فروردین ماه 1400 = 21-03 2021

فیلم؛ با آرزوی نابودی حکومتی که ایرانیان را داغدار کرد

شماری از خانواده های قربانیان حکومت ایران اقدام به برگزاری مراسم ویژه نوروز و گستردن سفره هفت سین در کنار مزار عزیزان جان باخته خود کرده‌اند.

ویدیویی از مادر نوید افکاری منتشر شده که با تصویری از فرزندش، در کنار مزار او که بر سر آن سفره هفت‌ سین گسترده شده، ایستاده است. در این ویدئو همچنین فرنگیس مظلوم، مادر سهیل عربی، زندانی عقیدتی می‌گوید به همراه مادر آرشام رضایی، قصد داشتند سفره‌ هفت‌ سین در کنار زندان پهن کردند ولی متاسفانه نگذاشتند آنجا بنشینیم.

وی می گوید: در محلی دورتر سفره هفت‌ سین را به یاد فرزندان زندانی‌شان پهن کرده‌اند، وی آرزو کرده است که سال آینده، “سال آزادی” برای ایرانیان باشد.




www.youtube.com/watch?v=d5MeSY6KojA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایران فردا March 21, 2021 06:39 PM

این‌قهرمانان که بدست اخوندهای کثیف شیعه بقتل رسیده‌اند در تاریخ وطن از یاد برده نخواهند شد
آنها که به پست های نان وابدار این جانیان چسپیده اند و یا این لباس کثیف اخوندی را دکان نان وابداری برای خود می پندارند ، دستشان بخون ملت ایران اغشته است , روز سًوال وجواب دور نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Seek March 22, 2021 09:02 AM

این تنها حکومت و رژیم اسلامی نیست که ایران و ایرانی را به این روز انداخته است این فرهنگ مرگ و مرگ پرستی که دامن گیر امت اسلام شده است شادی نوروز چه ربطی به عزا داری دارد که برخی در قبرستان "جشن" میگیرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: