آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 16 خرداد ماه 1400 = 06-06 2021

ترامپ: بزودی سنا و کاخ سفید را پس می‌ گیریم + فیلم

ترامپ در یک پیام ویدئویی که در شبکه مجازی «کمیته ملی سناتوری جمهوری‌خواهان» منتشر شد، گفت: ما سنا را پس خواهیم گرفت، ما کاخ سفید را پس خواهیم گرفت، زودتر از آنچه که فکرش را کنید. این کار، واقعا چیز ویژه‌ای خواهد بود.

به نوشته وبگاه نشریه «فوربس» با اینکه تاریخ ضبط این ویدئو مشخص نیست، اما انتشار آن ساعاتی قبل از سخنرانی او در مجمع سالانه حزب جمهوری‌خواه در ایالت کارولینای شمالی رخ داده است.

به رغم گذشت چند ماه از آغاز ریاست‌جمهوری جو بایدن در آمریکا، نتیجه نظرسنجی مشترک رویترز و موسسه «ایپسوس» نشان می‌دهد اکثر جمهوری‌خواهان دونالد ترامپ را «رئیس‌جمهور واقعی» این کشور می‌دانند و از نظر آن‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری سال گذشته این کشور تقلب شده است.




www.youtube.com/watch?v=WI3oXl10rSA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ب.د.د. June 6, 2021 11:28 AM

انتخابات دزدیده شده آمریکا، یک کودتای سیاسی دمکراتها با تبلیغات و هزینه های اروپا روی داد اروپا رئیس جمهوری آمریکا را آبدارچی خود به حساب میآورد ، چنانجه که نقش کارتر در انقلاب ایران دست آورد آبدار چی بودن کارتر برای اروپا بود بطورکلی حزب دمکرات آمریکا شرف سیاسی خودرا به این گلوبالیستهای اروپائی فروخته است اروپائیان از صلح ابراهیم در منطقه شرق بسیار دلخور هستند و از طریق جمهوری فاشیستی اسلامی در ایران و دست دراز آن " حماس " به مردم اسرائیل و صلح ابراهیم سنگ پراکنی میکنند و سپس زبانشان هم برای حقوق بشر دراز است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: