آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 25 شهریور ماه 1399 = 15-09 2020

بارداری دختر ۱۴ساله زباله گرد برای فروش فرزند

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد گفت: افزایش فقر باعث شده دختر ۱۴ ساله زباله گرد مجبور به بارداری ‌شود تا نوزادی را که به دنیا می‌آورد برای تامین مخارج زندگی خود بفروشد.

به گزارش ایلنا، شهناز رمارم با بیان اینکه فقر چهره خود را در حاشیه شهر نشان داده و بروز آسیب‌ها همچنان درحال افزایش و رفتن به حوزه زنان و کودکان است، گفت: مردم حاشیه‌نشین امکان استفاده از تسهیلات را ندارند.

وی ادامه داد: تا کار و اشتغال ایجاد نشده و مردم درآمد نداشته باشند با هزینه‌های روزافزون نمی‌توانند در نقاط برخوردار شهر ساکن شوند و به سمت حاشیه شهر می‌روند بدین ترتیب هرچه به جمعیت حاشیه شهر افزوده شود، آسیب‌های اجتماعی نیز بیشتر می‌شود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد با اشاره به آسیب بیشتر قشر ضعیف جامعه از چرخه معیوب اقتصادی، افزود: گسترش حاشیه نشینی، افزایش فقر، کودک کار و زباله گردی را به دنبال دارد که اکنون زباله گردی شامل حال زنان نیز می‌شود؛ افزایش فقر باعث شده دختر ۱۴ ساله زباله گرد مجبور به بارداری شود تا نوزادی را که به دنیا می‌آورد ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان و برای تأمین مخارج زندگی خود بفروشد.



نسل بیدار September 15, 2020 12:23 PM

چهل سال پیش از این جلسه با آن جلسه می رفتم و در هر کجا که می گفتند چهل سال و پنجاه سال در گذر تاریخ زمانی به حساب نمی آید در پاسخ به این اپوزیسیون می گفتم ما داریم هم با رژیم می جنگیم و هم با اربابان آنها و یک جهان * می‌گفتم که تا چهل سال و پنجاه سال دیگر اینها نسل کشی خواهند کرد، شستشوی مغزئ خواهند کرد، جنایت خواهند کرد و از نسل‌های فردا زامبی‌های متحرک خواهند ساخت * چهل سال گذشت و این اپوزیسیون ما است و این هم مردم داخل در صف دلار و بورس و مرغ و گوشت و تخم مرغ دست پنجم * حالا آنهایی که به بنده می گفتند شما جوان هستید و باید صبور باشید کجا هستند که کودکان ما باردار می شوند و نوزاد خود را می فروشند ؟ از دست همه شما که می گفتید در گذر تاریخ چهل سال و پنجاه سال زمانی نیست شاکی هستم و ایران و فرزندان بیگناه ایران را از شما‌ها می طلبم *

گزارش یا اعتراض به این نظر


کارل مارکس September 15, 2020 01:32 PM

دیدید که امروز پول ملی ما بی ارزش تر شد ( منظورم پول خمینی توی ماه) و مردم هم بی اعتنا و بی خبر ...منظورم این هست که اکثر ایرانیها شخصیت کاملا خنثی جد مرحومشان شاه سلطان حسین را به ارث برده و حلال زاده واقعی هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


aliiii September 16, 2020 12:13 AM

اگر زمان شاه بود، یا این اتفاق در امریکا روی داده بود فریاد واسفا وااسلاماشون گوش فلک را کر کرده بود ! : (

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: