آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 22 خرداد ماه 1400 = 12-06 2021

اقدام بی‌نظیر دولت روحانی از دوران هخامنشیان تا به حال!

در حالی‌که وضعیت کرونایی در ایران یکی از وخیم‌ترین شرایط در جهان است، روحانی امروز به‌طور مضحکی مدعی شد: دهها رهبر دنیا به خود من گفتند چطور شما در زمینهٴ کرونا این کارها را در ایران کردید؟ کشورهای بزرگ نتوانستند.

روحانی گفت: مردم ایران بدانند که کار دولت یازدهم و دوازدهم در زمینه سلامت در تاریخ کشور بی‌نظیر بوده و اگر حرفی در این‌زمینه هست، بگویید و در تاریخ کشور از ابتدا از زمان هخامنشیان تا الان تاریخ را ورق بزنید. در تمام تاریخ ایران، از زمان هخامنشیان! تا الآن میزان تخت بیمارستانی در ایران بی‌نظیر بوده!

روحانی پیش تر در واکنش به افشاگری احمدی نژاد در مورد واکسن زدن مقامات حکومتی گفته بود: من سراغ ندارم هیچ مسئول سطح بالایی از واکسن استفاده کرده باشد یا بخواهد استفاده بکند، اصلاً هیچ‌کدام از ما، گاهی به من می‌رسند، از من می‌پرسند من می‌گویم واکسن نزده‌ام، باورشان نمی‌شود، می‌خندند...همه مسئولان ما همین جور هستند...

احمدی‌نژاد در جمع هوادارانش گفته بود: .با این حرف‌ها دم خروس زد بیرون و مشخص شد مسئولان کشور خودشان این واکسن آمریکایی را زده‌اند....گفتیم مسئولان همگی واکسن زدند، ولی نگفتیم چی زدند؛ خودشان خودشان را لو دادند معلوم شد جنس خوب زدند!



Hamid April 10, 2021 11:48 AM

دقدقه پاسخگو نبودن در بین مثلآ مسؤولین در ایران همیشگی بوده و پاسخها همیشه الکی و مردم متاسفانه در جلو شخص ساکت و در پشت سر انتقاد میکردن تا اینکه تا حدی مردم شروع به انتقاد در محل کردن و مسئولان که بسیار بیسواد و شکه شده بودند کم کم جوابهای تا حدی قانع کننده میپراندند تا اینکه در بین همین بیسوادان مثلا مسئول لاتهای زورکی مسعول شده هم زیاد مشاهده شدند که نمی دانستند چه بلغور کنند که اینهم تقصیر خودمان بوده و هست چون دستمال بدستانی در بین مدعوین بودند که پشت حرفشان را تائید و موضوع منتفی میگردید و همان معترض بجای محکمتر جلوی مثلآ مسعول از حقش دفاع کند باز در پشت سر او محل را ترک میکرد در ضمن از مملکت پر از باج خور و بیسواد و فامیل یکدیگر که هیچ از منتق و وطنپرستی و پیشرفت هدفی در مجلس و یا دولتش نه گفته میشود و نه در قلب و هدفشان نهفته است

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو April 10, 2021 09:45 PM

درحقیقت محض براساس حقایق دراین چهل و دوسال حکومت اشغالگرتازی و اقشارش مردم ایران بعنوان مردم ومردمی کشورایران متعلق به آنهاست به رسمیت ننشناخته و نمی شناسند و نخواهند شاخت بلکه بعوان آفاتی هزینه بردار ومخل اسایش وبرعلیه چپاولگرهاوتعرض و تصاحباحب هایشان به رسمیت می شناسند که خامنه ای تازی و ضدایرانی با توصل به هرگونه سموم حکومتی ازجمله ویروس کرونا درصدد مبارزه ونابود کردن چنین آفاتی برای حکومتش برامده است حالا اقشاری ازحکومت تازی نقاب شان کنارگذاشته اند وبطورعلنی به مردم توهین می کنند درحیرت و تعجبم که میشود که اقشار مردمی همچنان منتظرلطف و مرحمت و حل مشلکاتشان ازچنین حکومتی هستند واگر به انها توهین میشود گله مند هم میشوند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


شاپور May 16, 2021 12:29 AM

مردم به سخنان این شیاد نمیخندند، بلکه با دیدن ریش مسخره و رنگ شده و قیافه شیادانه او حالشان بهم میخورد
حرفهای آخوند های روضه خوان برای مردم پشیزی ارزش ندارد و اغلب مردم بعنوان جوک و فکاهی به سخنان گوه ر بار رییس جمهورشان گوش فرا میدهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آریا May 16, 2021 04:57 AM

هر کسی که خمینی و خامنه ای را قبول دارد و به جمهوری اسلامی پایبند است شارلاتان,دروغگو و حرامزاده است ملت ایران هیچکس از این قماش را نمیخواهد و با تحریم انتخابات نمایشی (نه) به کل رژیم اشغالگر میگوید

گزارش یا اعتراض به این نظر


ای فریبکار، احمق خودتی !!! May 16, 2021 05:43 AM

ای روحانی جنایتکار و فریبکار!
رئیس جمهور رژیم فاسد و مستبدی که از زمان اجرای طرح مصوبهٔ خود (مصوبهٔ ۳۰۰% افزایش قیمت بنزین)، اظهار «بی اطلاعی» کند و آن امر، منجر به «قتل عام ۱۵۰۰ نفر» از «مردم محروم، فقیر و بیگناه» جامعه شود!
رئیس جمهور رژیم فاسد و مستبدی که «جانباختگان راه آزادی» را «اغتشاشگر»، «آشوبگر» و «دشمن» خطاب کند و قتل عام ها را با وقاحت و خنده های مضحکانهٔ خود توجیه کند و آن را «پیروزی» اعلام کند، آن رئیس جمهور:
- مردم هرگز او را باور نخواهند کرد و به او پشت خواهند کرد!
- یک «مجرم جنایی» است!
- و عمل شنیع او «جنایت علیه بشریت» شناخته شده!
- او بایستی در «دادگاه بین المللی جنایی» محاکمه، محکوم و «بشدت مجازات» شود!

گزارش یا اعتراض به این نظر


وقاحت اسلامی !!! May 16, 2021 06:04 AM

ای روحانی دغلباز!

وقاحت تا چه حد؟
دروغ تا چه حد؟
فریب و ریا تا چه حد؟
خشونت علیه مردم تا چه حد؟
این سخنان وقیحانه و بی اساس شما کنتوری هم دارند؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


جهالت اسلامی !!! May 16, 2021 07:02 AM

طبق ادعای دکتر پرزیدنت حجت الاسلام روحانی در بهمن ماه ۱۳۹۸:

«شیوع و گسترش ویروس کرونا در ایران از ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ پایان خواهد یافت (و همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت)!»

مضحک نیست، کسی با ادعای داشتن مدارک در سطح دکترای خود چنین ادعایی غیر منطقی و غیر واقعی کند؟
تنها در ام القرای ۱۴۰۰ سالهٔ جاهلیت اسلام این امر انجام پذیر است

حتی نزدیکان وی او را باور ندارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


مزدک بامدادان May 16, 2021 01:07 PM

روحانی دروغ نمیگوید! وی واکسن کرونا نزده است و به تمام ملاهای دستگاه فاشیست اسلامی هم آمپول واکسن کرونا تزریق نشده است اینان بر طبق قانون روابط خوزه شیعه از چیزی به نام شیاف کرونا استفاده کرده اند در تمام تستهای کرونا هم به شیوه چینی تست گرونای مقعدی شده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر