آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 31 تیر ماه 1400 = 22-07 2021

سرکوب؛ احمدی‌نژاد به خاطر انتشار این ویدئو تهدید شد

احمدی‌نژاد گفته: باند فساد امنیتی در شورای امنیت کشور خواستار برخورد با او شده است. وی این اظهارات را پس از انتشار ویدئوی زیر بیان کرده است.

گوشه ای از افشاگری احمدی نژاد: باند فاسد امنیتی (وابسته به اطلاعات سپاه پاسداران) دو کار انجام می‌دهد: اول اینکه اجتماعات مسالمت‌آمیز مردم را به خشونت می‌کشد، آتش می‌زند و درگیری ایجاد می‌کند. دوم اینکه اجتماعات مردم را به بیگانگان منتسب می‌کند. بعدهم با گستاخی میگویند که ما فقط به سرهای مردم شلیک نکردیم به پاها هم شلیک کردیم!

شورای امنیت کشور زیر نظر وزارت کشور است که ریاست آن با عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، و از عوامل اصلی سرکوب اعتراض‌های آبان ۹۸ است که دستکم ۱۵۰۰ نفر کشته شدند. رحمانی فضلی زمانی که با سوال برخی نمایندگان مجلس دهم روبرو شد که چرا به سر معترضان شلیک کردید، گفت که به پای آن‌ها هم شلیک شده است.




www.youtube.com/watch?v=71j7sZFhmGo

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Baran July 22, 2021 10:23 PM

مردم بهوش باشید حکومت داره روی این تیر خلاص زن سرمایه گذاری میکنه برای نجات خودش

گزارش یا اعتراض به این نظر


آریا پارت July 22, 2021 11:38 PM

احمقی نژاد مگر تو نبودی این ملت را خس و خاشاک خواندی حالا چی شده دایه مهربان تر از مادر شدی؟ملت ایران هرگز فراموش نخواهد کرد و ضمنا هیچکس از مهره های رژیم قابل اعتماد نیستند تو یا موسوی و کروبی و ووووو! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: