آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 12 مهر ماه 1399 = 03-10 2020

آرزوی مرگ ترامپ از سوی کاربران؛ واکنش توییتر

با انتشار خبر ابتلای رئیس جمهور آمریکا به کرونا تعدادی از کاربران توییتری برای او آرزوی مرگ کردند.

روزنامه گاردین نوشت: بسیاری از کاربران توییتر برای ترامپ آرزوی مرگ بر اثر ابتلا به کرونا را داشتند که این پیام‌ها با واکنش این شبکه اجتماعی همراه شد.

در شرایطی که رئیس‌جمهوری آمریکا جمعه عازم مرکز درمانی «والتر رید» شد، بسیاری از کاربران توییتری از جمله جو بایدن، رقیب دموکرات او آرزوی بهبودی سریع برای او داشتند.

با این حال، تعدادی از کاربران هم برای او آرزوی مرگ بر اثر ابتلا به کرونا را داشتند. ا

شبکه اجتماعی توییتر در پیامی تایید کرد، چنین اقداماتی نقض سیاستی است که مانع از انتشار توییت‌هایی می‌شود که "آرزو یا امید وارد آمدن ضربه‌ای مهلک به شخص یا گروهی از مردم را دارند. "

در پیام شبکه توییتر آمده است: توییت‌هایی که حاوی آرزو یا امید مرگ باشند و همچنین پیام‌های که به وارد آمدن آسیب شدید یا بیماری مرگبار علیه شخصی امید دارند، اجازه انتشار ندارند و حذف خواهند شد. این سیاست از آوریل اجرایی شده و شامل حال تمام کاربران می‌شود، نه فقط رئیس جمهور آمریکا.



seda October 3, 2020 02:15 PM

خاک بر سر اونهایی که این ارزو را دارند درود بر ترامپ زبل

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی October 3, 2020 04:03 PM

99 و99 صدم درصد انهائیکه آرزوی مرگ ترامپ را دارند، چه خارج نشین وچه داخل کشور جملگی از نان خوران وچاکران وکاسه لیسان حکومت ولایت فقیه هستند غافلند از اینکه با مرگ ترامپ مرگ جمهوری اسلامی شاید سرعت بیشتری هم بگیرد ترامپ نباشه سیستم دولت سایه در آمریکا که سیاستهای کلان این کشور ودکترین دولتهای آمریکا را برنامه ریزی میکنند که هستند و دارند کارشان را میکنند دلار شده 30 هرار تومان مگر ترامپ آنرا کرد 30 هزار تومان بی لیاقتی وبی کفایتی وفساد گسترده وبی امان در پهنه جمهوری ولایت مطقه فقیه است که این فاجعه را رقم زده وباید منتظر دلار 50 تومانی هم باشیم اصل اینست که جمهوری اسلامی در کلیتش باید نابود شود که خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Rastgoo October 4, 2020 10:11 AM

دردو بر پرزیدنت ترامپ با آرزوی سلامتی ایشان

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: