آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 31 خرداد ماه 1400 = 21-06 2021

انتخابات نمایشی؛ ... هر دم از اين باغ بري می رسد!

آرای شورای شهر تهران را اسکناسی شمرده‌اند

به گزارش روزنامه شرق، حسن بیادی، عضو شورای وحدت و کاندیدای دوره ششم شورای شهر گفته است که آرا به صورت اسکناسی شمرده می‌شود؛ و اسکناسی یعنی اینکه به محض دیدن اسم یکی از اعضای لیست ائتلاف (مثلا آقای چمران)، از شمردن رأی مابقی اسامی که به صورت ترکیب چند لیست از سوی مردم نوشته شده، خودداری کرده و همه را جزء رأی لیست ائتلاف محاسبه کرده‌اند.

او با بیان اینکه زبان ما از اتفاق رخ‌داده قاصر است و به اعتراض‌های ما پاسخی داده نشده است، تأکید می‌کند: جامعه روحانیت نیز طی نامه‌ای به نحوه شمردن آرا اعتراض کردند، اما هنوز نتیجه‌ای نداشته و نمی‌دانیم باید چه کاری انجام دهیم.

ستادهای لیست جمهور و شورای وحدت نیز در نامه‌ای به این نحوه شمارش اعتراض کرده‌اند. روز گذشته محمد سالاری، عضو شورای شهر تهران، در توییتر خود نوشت: ‌شیوع پدیده مذموم ‎شمارش دسته‌ای آرا که با دیدن سرلیست و چند نفر دیگر، تمام 21 رأی به نفع لیست ائتلاف ‎اصولگرایان محاسبه می‌شود، بی‌توجهی به ‎حق‌الناس و خیانت در امانت است. به همراه دیگر همکارانم در ‎لیست جمهور، اعتراض خود را نسبت به این بدعت خطرناک به مراجع قانونی اعلام کردیم.

در نامه اعتراض‌آمیز شش عضو شورای شهر کنونی که در انتخابات دوره ششم هم شرکت کرده بودند، به فرماندار تهران آمده است که اطلاعات و گزارش‌های واصله و شبهات موجود حکایت از آن دارد که در فرایند خواندن آرام و تجمیع در صندوق‌های اخذشده درخصوص لیست ائتلاف اصولگرایان به صرف اینکه نفرات اول کاندیداهای این لیست هستند، همه آرای برگه‌های رأی به نفع لیست مذکور خوانده و محاسبه می‌شود و شمارش موسوم به شمارش دسته‌ای به‌ صورت فراگیر در حال انجام بوده و ادامه دارد.



فروپاشی اسلامی نزدیک است !!! May 30, 2021 09:23 PM

با این وضعیت و شرایط ناپایدار، شکنندهٔ، انفجاری، بی ثبات و أسف بار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی کشور، نقشهٔ جدید طراحی شدهٔ بیت رهبری و سپاه بی کفایت و بی عرضه در حال حاضر این است که:

• «ابراهیم رئیسی» جنایتکار خون آشام اسلامی معروف را به مقام «سر تدارکچی رهبری انتصاب کنند»!
• سعید جلیلی «به نفع» ابراهیم رئیسی از نمایش انتصابات «کناره گیری» کند!
• سعید جلیلی پس از نمایش انتصابات، بعنوان «معاون سر تدارکچی رهبری» انتصاب شود!
• پس از «مرگ خفت بار سیدعلی»، ضحاک ماردوش اسلامی، ابراهیم رئیسی به «جانشینی» او «ولی فقیه و امیر المفسدین جهان» انتصاب شود!
• سپس سعید جلیلی، نوکر حلقه بگوش رئیسی جنایتکار از مقام «معاونت به ریاست تدارکچی رهبری» ارتقاع و انتصاب خواهد شد!
• و تسخیر قدرت مطلقهٔ سیاسی در کشور توسط سپاه اشغالگران اسلامی با یک کودتای خاموش در ایران!

با محاسبهٔ بسیار محتاطانه این «احتمالات ممکن» در نظام بی ثبات اسلامی:

- مرگ درد آور و قریب الوقوع سید علی جنایتکار «خیلی نزدیک تر» از آن است که انتظار می رود!
- کشمکش های درونی، بین مافیاهای اسلامی در حال بالا گرفتن است!
- اوضاع سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی کشور رو به «وخامت» خواهد رفت!
- افزایش احتمال درگیری نظامی با اعراب منطقه و اسرائیل!
- افزایش نارضایتی ها و بالا گرفتن اعتراضات مردمی در سراسر کشور!
- نگرانی عمیق و وحشت از فرار مقامات و دست اندرکان سیاسی، امنیتی، نظامی و مذهبی از کشور!

همه و همه، از سناریوهای احتمالی در کشور هستند که بیت رهبری و سپاه در حال طراحی و مقابله با عواقب آنها هستند

این نادانان، جاهلان، ابلهان و احمقان اسلامی از این «حقیقت محض» غافل هستند که «فروپاشی، سقوط و مرگ رژیم» اشغالگر اسلامی «حتمی خواهد بود»

هر مستبدی که با ملتش «دَرافتاد»، برای همیشه از قدرت حاکمه «وَر افتاد»!

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان May 31, 2021 06:24 AM

نامزدان ریاست جمهوری رژیم هرگز به پای ملیجک دربار ناصری نخواهند رسید!
این موجودات جنایتکار و کثیف عروسکان خیمه شب بازی هستند در دستان خامنه ای که خود او عروسک و نوکر بی اختیار در دست بیگانگان چون پوتین میباشند!
امپراتوری عسلامی در ایران رو به فروپاشی ست!
چرا که کانون قدرت رژیم با کنار گذاردن اصلاح طلبان در حال کوچک شدن است!
بنظر میرسد که قرار است دزدی بزرگی دیگر تحت لوای اداره کشور با همان روشها و قوانین مسخره صدر عسلام همچنان ادامه داشته باشد!
باید منتظر ماند و دید که آیا جامعه دربند و ستم دیده در داخل ایران توان تحمل و ادامه این حرج و مرج موجود را خواند داشت یا آنکه مردم در داخل کشور در برابر ظلم و ستم رژیم جانانه خواهند ایستاد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایرانی May 31, 2021 07:11 AM

حرف زدن از نقش شورای نگهبان در کمرنگ شدن آرای مردم برای فریب اذهان هست! اولا که شورای نگهبان اگر کل گزینه ها را تایید میکرد فرقی نمیکرد چون مگر در این 40 سال کسی غیر از وابستگان خودشان، درون سیاست راه یافت که حتی به مدیر بودن برسد چه رسد به اینکه رجال سیاسی شود!اگر کسی در این انتخابات رای داد عکس چهرشو پخش کنه تا ما جنایتکاران رو بشناسیم! چون هیچکس در این برهه رای نمیدهد به خاطر خونهای ریخته شده و کشور ویران شده! پس در نتیجه کسی که رای میدهد دستش به خونِ بیگناه آلوده هست و یا در لجن این نظام و کثافت کاریهایش شریک است!تنها فرصت پیش رو که داریم رای ندادن هست برای گرفتن مشروعیت رژیمِ جنایتکار! از حالا میخوان عدم تایید مشروعیتشان توسط مردم رو توجیه کنن!

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو June 21, 2021 10:19 PM

اگرقشون گداهائی که تنها خلاقیت شان آخ وناله کردن ودریافت پول بی زحمت ازرهگذاران باشد اگربه حکومت کردن گمارده شوند ودیگری نیازی به گدائی کردن نداشته باشند وثروت های هیولائی نصیبشان بشود دیگرنتهارهگذران را خواهند شناخت بلکه قدرتمند شده مال ومنال رهگذاران را تصاحب خواهد کرد بله حکومت اقشارگدایان نه قانونی می شناسد ونه حق وحقوق رهگذاران واگررهگذارنی ازانها انتقاد کنند بشدت تمام با آنها برخورد می کنند قانون و رای دادن و انتخابات مردم درحکومت گداهای میلیاردرشده تصوری است باطل تمامی اقشارآخوندها با خلاقیتی که داشتند ازگداهای روضه خوان بودند وحالا هم مسلم ازخانوارهای گداهای سابق ثروتمند شده برای پست و سمت ها استفاده خواهند کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: