آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 27 مهر ماه 1399 = 18-10 2020

جمع ‌آوری ‌تصاویر استاد شجریان از بیلبورد‌های همدان

.در کمتر از ۴۸ ساعت و حداقل هشت روز قبل از اتمام مجوز اکران بیلبوردها و پس از اینکه فضای شهر همدان بوی گرامیداشت استاد شجریان را به خود گرفت، در شبانگاه روز تعطیل و بدون اجازه شرکت مجری طرح، بنرها از روی بیلبوردها به پایین کشیده شد.

به گزارش ایسنا، پیرامون انتشار مطلبی تحت عنوان «جمع آوری تصاویر استاد شجریان از روی بیلبوردهای شهر همدان توسط شهرداری، معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه جمع‌آوری بیلبوردهای حاوی تصاویر استاد شجریان از سطح شهر هیچ ارتباطی به شهرداری همدان ندارد، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان مجوز این امر را صادر و آن را باطل کرده است.

وحید علی‌ضمیر توضیح داد: سازه‌های تبلیغاتی سطح شهر متعلق به شهرداری است اما سالیانه آنها را به مزایده گذاشته و اجاره می‌دهد و کانون‌های تبلیغاتی که دارای مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستند، آنها را برنده می‌شوند.

وی بیان کرد: شهرداری صاحب سازه است و کانون‌های تبلیغات باید درباره محتوای آگهی‌های تبلیغاتی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز بگیرند، به عبارت دیگر محتوای تبلیغات هیچ ارتباطی به شهرداری ندارد.

علی‌ضمیر یادآور شد: مجوز نصب بیلبوردهای حاوی تصاویر استاد شجریان را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان باطل کرده است و ربطی به شهرداری ندارد و این ارگان باید پاسخگو باشد.

پس از درگذشت استاد محمدرضا شجریان بیلبوردهای حاوی تصاویر این هنرمند به همت نهادهای مردمی و بخش خصوصی و با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در سطح شهر همدان نصب شده بود..



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: