آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 5 آبان ماه 1399 = 26-10 2020

سگ گردانی؛ اجرای فتوای فرقه تبهکار در شهر رشت

خبرگزاری هرانا – دخالت یک فرد در گیلان تحت عنوان امر به معروف در خصوص گرداندن سگ توسط یک شهروند زن منجر به بروز درگیری بین آنها شد. فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت ضمن اعلام این موضوع، از بازداشت شهروند زن خبر داد.

کارشناسان بسیاری همواره مسئله امر به معروف را دخالت در حوزه شخصی زندگی افراد و متضمن رواج بی قانونی و خشونت دانسته و نسبت به آن هشدار داده اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، دخالت در امور شخصی تحت عنوان “امر به معروف” در رشت باعث بروز درگیری بین دو شهروند شد.

در این ماجرا یک شهروند زن که سگ خود را برای گرداندن به پارک آورده بود با دخالت و اعتراض یک شهروند دیگر تحت عنوان “امر به معروف” مواجه شد که همین موضوع باعث بروز درگیری بین آنها شد.

پاسدار قاسمی فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، سگ گردانی در جامعه را “بی بند و بار غربی” عنوان کرد و گفت: “سپاه از آمرین به معروف و ناهیان از منکر پشتیبانی می کند لذا شهروند ذکر شده با پیگیری های صورت گرفته توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت شناسایی و بازداشت شد.”

این در حالیست که امام جمعه رشت در نماز حکومتی هفته گذشته خواستار سرکوب مردم به بهانه سگ‌گردانی شده بود

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه "اگر مردم هنجارشکنی را به دستگاه قضا اطلاع دهند سبب می‌شود که سریع‌تر و گسترده‌تر وارد عمل شوند" گفت: مردم باید نسبت به هنجارشکنی مانند سگ‌گردانی بیشتر حساس باشند و نهی از منکر کنند یا به مراجع ذی‌ربط اطلاع دهند.

وی از نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه "خواسته مردم این است که سگ‌گردانی باید از گیلان ریشه‌کن شود" عنوان کرد: آیا مسئولان شهرداری همانطور که اجازه نمی‌دهند کسی گاو و گوسفند را در خیابان‌ها بگرداند پس نباید اجازه سگ گردانی را به عده‌ای بدهند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه "هنجارشکنان روز به روز بیشتر جرات پیدا می‌کنند" ابراز داشت: انقلاب جهت ایجاد احساس امنیت برای مومنان به‌وجود آمد اما امروزه کسانی که هنجارشکنی می‌کنند امنیت بیشتری در جامعه دارند.

امام جمعه رشت با طرح این پرسش که "چرا هیچ کسی به زنان بی‌حجاب تذکر نمی‌دهد" گفت: کرونا یک بلاست و سگ گردانی و بی‌حجابی یک کرونای دیگر شده و بلای داخلی است.



مزدک بامدادان October 23, 2020 11:40 PM

هموطن ! در مقابل هجوم خیوانات وخشی مانند شغالهایی از نوع عمامه دار آن به شهرها و گرازهای سپاه و بسیج مردم ناچار هستند سگ نگهدارند البته اگر من به جای هموطنان خیوان دوست بودم حتما سگهایی از نوع روتوالر و نژاد ژومن یا سگ گله نگهداری میکردم تا درصورت هجوم حیوانات وخشی و هار حکومتی قدری از کرامت انسانی حمایت کنند شما در طول این چهل سال درنده خویی شعالهای خوزه های قم و مشهد را شاهد بوده اید پس باید سگهای قوی تری را برای حفظ خانواده و مجل زندگی خود نگهداری کنید درمقابل ملای شغال و پاسدارو بسیجی گراز باید هرچه بیشتر سگ نگهداری کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهروز October 24, 2020 02:27 AM

حرفش حقه، منم خیلی بزغاله دوست دارم ولی اگه آزاد باشه مثل سگ، ممکنه بخرم و با خودم ببرم پارک

گزارش یا اعتراض به این نظر


مزدک بامدادان October 26, 2020 12:55 PM

فرق سگ و شغال وگرگ را میدانید سگ حیوانی است که به بیماری کانیبالیسم و خوردن همنوع خود دچار نمیشود ولی گرگ شعال در حالت عدم دسترسی به غذا همنوع خود را میخورد حال بیاییم به سپاه مسلمانان و ملا ها نظری بیفگنیم در صدر اسلام هم مسلمانان در جنگهایی مانند صفقین وجمل و غیره و تا حتی دردوران ابوبکر به قتل عام یکدیگر بر خاستند امروز هم ما شاهد گشتار و سرکوب مردم در خیابان هستیم این یعنی همان کانیبالیسم درون جامعه قدرتمند یعنی دولت و سپاه جراره پاسداران شعالهای بسیجی همنوعان خود یعنی ملت تحت ستم و صعیف شده را زنده زنده میخورند
نتیجه! بین شعال و کفتارهای خوضه علمیه و سپاه سرکوبگر با حیوانی مانند سگ فرق بسیار است سگ بر شعالهای مسلمان حکومت فاشیستی شرف دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو(آئینه) October 26, 2020 01:27 PM

آمر معروف و ناهی منکر خفه شو

من به ابرام کنم باده گساری خفه شو
بوالفضولی مکن اندر همه کاری خفه شو
امر مـعـروف تو و نـهی ز منکر دوغ است
آب این دوغ از آخوند شده جاری خفه شو
سـگ مـن از تـو بـود بهتر و با تـقـواتـر
بیجهت واغ نزند، تو سگ هاری خفه شو
ناهـی و آمری و عشق نمـیدانی چیـست
تو که عاشق نشدی، هیچ نداری، خفه شو
دین من شادی و آزادگی و دوسـتی است
دیـن تو بندگی و گریه و زاری خـفه شــو
موی زن موجب تحریک تو است ای حیوان
تو که محتاج به ارشادی و یاری خـفه شـو
من باین دین و باین مسلک تو میـخـندم
که ترا داده چنین ذلت و خواری خفه شو
خـلق عاصی شده از اینـهمه بی فرهنگی
عالمی را مکن از خویش فراری خفه شو
مردمی باش و به آخوند عقب مانده مده
همچو خر یکسره کولی و سواری خفه شو
خسرو (آئینه)

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: