آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 12 دی ماه 1399 = 01-01 2021

فیلم؛ گوش کنید به فرمان سرکرده وحوش خامنه ای

جانشین سرکرده نیروی انتظامی در مقابل رسانه‌ها فرمان قتل و شکنجه می‌دهد!

بر اساس فیلمی که خبرگزاری ایرنا منتشر کرده (فیلم زیر)، پاسدار قاسم رضایی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، دستور می‌دهد ماموران، دست و پای افرادی که قمه دستشان است را در هنگام بازداشت بشکنند. وی در پاسخ به سئوال خبرنگار که حقوق متهم چه می‌شود؟ گفت: حقوق متهمان فقط زنده ماندن آنهاست.

هر روز یک فاجعه در ایران تحت حاکمیت خامنه‌ای

مأموران انتظامی در مشهد مردی را در خیابان و در ملأعام با شوکر الکتریکی و گاز فلفل شکنجه کردند و به‌ قتل رساندند. در ویدئوهای منشترشده مشخص است که این مرد به نام مهرداد سپهری دست‌هایش بسته شده و یک مامور نیروی انتظامی بارها با شوکر و اسپری فلفل او را شکنجه می‌دهد.

خانواده این مرد می‌گویند او در خودروی نیروی انتظامی در اثر گاز فلفل قبل از رسیدن به بیمارستان جان باخته است. گفته می شود اسپری فلفل باعث خفگی او در خودروی پلیس شده است.

خبرگزاری‌هرانا به نقل از یکی از خویشاوندان این جوان گفته است که علت مرگ در اثر خفگی از سوی پزشکی قانونی نیز تایید شده است.

خفگی این هموطن در خوردروی انتظامی موجی از تاسف و تاثر مردم ایران را برانگیخته و بازتابی وسیع در شبکه‌های اجتماعی یافته است.




www.youtube.com/watch?v=M1Rpx1isV8A

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



امید January 1, 2021 09:11 PM

این یه حرفش درسته- آخ دلم میخواد یکی ازین قمه بدستها گیر من بیاد قلم دست و پاشو خرد کن مث بروس لی :)

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام January 2, 2021 02:12 AM

باز هم یک اظهار نظر غیر حرفه ای و احساسی از یک به ظاهر سردار اگر کسی قمه بکشد و رعب و وحشت ایجاد کند باید بلافاصله با ده ها گلوله و تا ابراز اطمینان از مرگش کشته شود مانند کاری که پلیس آمریکا میکند این قمه کشها اگر مرد بودند با قمه هایشان برای آخوندها وحشت ایجاد میکردند نه مردم کوچه و بازار هزاران کاکارستم داریم ولی دریغ از یک داش آکل

گزارش یا اعتراض به این نظر


اسمال در نیویرک January 2, 2021 09:47 AM

هیچ احتیاج به دست و پاشکستن نیست تازه مخارج بیمارستان اشغال تخت بیمارستان برای اتین آشغال ها همیشه من گفتم این جانوران را سوار هلیکوپتر کنند ببرند وسط کویر لوط با گرما 60 درجا بی آب و غذا رها کنند چنان زجر کُش میشوند که از دست پا قطع کردن بدتره
از سوی دیگر دیگر آخوند خامنه ای دم از ازدیاد جمعیت نمیزند درک کرده همین جمعیت فعلی دارند نابودش میکنند که دز زمان انقلاد زائیده شده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Hamid January 2, 2021 10:49 AM

ایران بعد از حمله اعراب دوم رو فقط نسل جوان ایرانه که اگر بخواد میتونه دوباره درستش کنه و بسازه،
یا نقشه انگلیس و یا ابرقدرت دیگری باید بدست خودمون ایران درست بشه
فقط مردم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Roberto January 2, 2021 11:03 AM

درود بر شما، با اینکه من نمیخوام سر به تن این نظام باشد، با این عمل این سردار کاملأ موافقم، چرا باید یک انسان بیگناه و بی آزار بدست یک پارازیت و انگل جامعه برای سرقت و یا یک موضوع پیش پا افتاده به قتل و یا آسیب ببیند امروزه دیگر در ایران نمی توان راحت قدم زد من خیلی از فک و فامیلم را شنیده ام که این حرامزاده ها با قمه لختشان کرده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: