آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 5 آبان ماه 1399 = 26-10 2020

خبرگزاری فرانسه: روسیه به دنبال پیروزی ترامپ است

خبرگزاری فرانسه به نقل از کارشناسان حوزه سیاست در آمریکا می‌گوید دونالد ترامپ همچنان بهترین گزینه برای روسیه در انتخابات ریاست جمهوری در این کشور است.

به گزارشاین خبرگزاری، باوجود تکذیب‌ها و انکارها، ولادیمیر پوتین به دنبال پیروزی ترامپ در انتخابات سوم نوامبر است. براساس گزارش مرکز اطلاعات ملی آمریکا، روسیه تلاش فراوانی می‌کند تا ترامپ بر بایدن پیروز شود و این کار را نیز بیشتر با عملیات سایبری و هکری انجام می‌دهد.

با اینکه در این گزارش رژیم ایران نیز به تلاش برای به دست آوردن اطلاعات مربوط به رای دهندگان آمریکایی و دخالت در انتخابات آمریکا متهم شده اما بسیاری معتقدند تهدید اصلی روسیه است چرا که پوتین به شدت به دنبال باقی ماندن ترامپ در کاخ سفید است. روسیه در سال ۲۰۱۶ نیز به دخالت در انتخابات آمریکا متهم بود.

کارشناسان می‌گویند با وجود صحبت‌های اخیر پوتین در حمایت از گفتگو با نامزد دمکرات، روسیه به شدت به دنبال پیروزی ترامپ است و صلاح خود را در چهار سال آینده در این پیروزی می‌داند.



اردشیر October 26, 2020 08:33 PM

در متن این خبر هیچ تفاوتی با روش تبلیغات گوبلزی می بینید؟ دروغی به این واضحی بدون هیچ دلیل و علتی که اثباتش کنه از اول تا آخر خبر با ذکر منابع جعلی چندبار تکرار میشه تا خواننده به خودش بقبولانه که این کارشناسان خیالی حتما یک چیزی میدونن که میگن و ما هم بدون دونستن دلیل و مستندات باید حتما قبول کنیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: