آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 26 مرداد ماه 1400 = 17-08 2021

کرونا؛ برگ دیگری بر سیاهه جنایات خامنه‌ای افزود شد

خامنه ای مجرم اول قتل عام جمعی کرونا، به سزای جنایاتش میرسد!

بهرام رادان در پی درگذشت فرشته طائرپور، تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.

فرشته طائرپور تهیه‌کننده سینما و مادر غزل شاکری به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. وی تازه‌ترین قربانی کرونا از میان اهالی سینما است. او صبح امروز سه‌شنبه ۲۶ مردادماه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت.

منوچهر شاهسواری تهیه‌کننده سینما و مدیرعامل خانه سینما ضمن تأیید این خبر گفته است: فرشته طائرپور ۲ ساعت پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و عوارض ناشی از آن درگذشت.

طائرپور متولد ۱۳۳۱ پیش از ابتلا به کرونا به عنوان رئیس انجمن کارفرمایی تهیه کنندگان فیلم (اکت) بار‌ها مطالبه واکسیناسیون هنرمندان مقابل دوربین را مطرح کرده بود.

شرم بر هر کسی که مسئول این غم‌های ناتمام است

علی سلیمانی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در پی ابتلا به کرونا درگذشت. وی متولد سال ۱۳۴۹ و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر بود که در هر سه حوزه تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت می‌کرد.

به گزارش خبرآنلاین، علی سلیمانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که از اوایل مرداد نشانه‌های ابتلا به ویروس کرونا در او دیده شده بود و روز‌های اخیر را در بیمارستان به سر می‌برد، در پی وخامت حالش درگذشت.

مونا فرجاد، دیگر بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با انشتار پستی در صفحه اینستاگرامش در این خصوص نوشت: «علی سلیمانی عزیزم آسمانی شد. شرم بر شما باید، شرم بر شما باد. شرم بر هر کسی که مسئول این غم‌های ناتمام است.»

به خشم مردم افزوده می‌شود

خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی ضمن اشاره با جنایت خامنه‌ای در محروم کردن مردم ایران از واکسن، به خشم آنها از وضعیت موجود اشاره کرده و می‌نویسد: ایرانیان با یک موج دیگر از شیوع مجدد بیماری همه‌گیر ویروس کرونا، در بدترین وضعیت کشورشان هستند و با دیدن تصاویر واکسینه شدن غربی ها و دیدن مردم در اینترنت یا تلویزیون که بدون ماسک صورت هستند در حالی‌که خودشان هنوز به واکسن دسترسی ندارند به خشم شان افزوده می‌شود.

ایران پرس نیوز




نسل بیدار August 15, 2021 02:49 AM

مشکل جهان و جهانیان نیستند، همانطور که می دانید ماه‌ها پیش آمریکا و چند کشور دیگر پیشنهاد کمک رسانی به ایران را دادند و رژیم رد کرد و گفتند واکسن آنها حرام است *

الان مشکل بزرگ این است که حتی اگر کشور‌های پیشرفته به ایران واکسن بفرستند بیم آن می رود که آقازاده‌های سپاهی آن وکسن‌ها را به ونزوئلا و لبنان و سوریه و یمن و طالبان اینور و انور خواهند فرستاد یا در بازار سیاه جهانی میفروشند و بجای آن آب خالی به مردم ایران تزریق می کنند *
پرسش اصلی این است که آیا منبع معتبری وجود دارد که بتواند نظارت و ضمانت کند همان واکسنی که به ایران فرستاده می شود به مردم تزریق می شود؟ فرستادن واکسن یک داستان است اما آیا به دست مردم می رسد یا نه یک داستان دیگر *

گزارش یا اعتراض به این نظر


اسمال در نیویوک August 17, 2021 02:59 PM

تانکر های اکسیژن را فرستادن عراق و لبنان الانه بیمارستانها کم بود اکسیژن دارند خیانت تا بینهایت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: