آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 7 مرداد ماه 1400 = 29-07 2021

اوضاع بحرانی کشور؛ امید ما هم به شما دبستانی هاست

مزدک بختیاری
فعال سیاسی

امید ما هم به شما دبستانی هاست

دیروز مجلس حداقلی دیکتاتور بزرگ یکی دیگر از میخ ها را بر تابوت آزادی بیان کوبید تا قبل از تنفیذ سوگلی منتخب فرزانه ، جاده را برای یکدست کردن دولت و امت حزب الهی هموارتر کرده باشد. در تمامی اخبار و فجایعی که در حال رخ دادن هست (از کشته های 400تایی کرونا در روز که به قول خودشان باید ضرب در 3 کرد، تورم ، بیکاری و ... تا اعتراضات مردم جان به لب رسیده از بی آبی ، بی برقی و ... ) خبر جمع و جور کردن مذاکرات وین هم خود نمایی می کند . این ماجرا را فرزانه طی جلسه ای با سران دولت از اینجا رانده و از آنجا مانده به گردنشان انداخت و بار دیگر ثابت کرد تخصص ایشان فقط در حوزه های مدیریت کلان تر از این حرفاست .

خب ، دولت هم برای اینکه ثابت کند نقش مترسک را دارد ، اعلام می کند که مشکل مذاکرات قبول نکردن شروطی در مورد برداشتن تحریم ها از بیت همان فرزانه و جابجا نکردن نام سپاه پاسداران از لیست گروه های تروریستی به فعالان حقوق بشر است .

خیلی سعی کردم که به نحوی درک کنم که چرا به جای این شروط ، شروطی مانند گرفتن واکسن ، آزاد سازی پولهای بلوکه شده و فروش نفت و ... یا حتی درصد غنی سازی اورانیوم مطرح نشده ، ولی درک من کجا و درک فرزانه کجا ؟

حال پس از این و جهت صیانت از مردم و برداشتن تبعیض طبقاتی ، اینترنت هم قطع می شود تا خدای ناکرده کسی قایمکی و بدون مالیات نون اضافه تر از اونایی که بیت ایشان می داند ، بدست نیاورد .قدم بعدی که کاملا به 1400 سال پیش برسیم و مثل شعب ابی طالب شویم ، چادر زدن در بیابان هاست . چون با این کرایه خانه ها ، اجاره نشینی هم جزو کالاهای لوکس به حساب خواهد آمد .

تو این همه مشکلات نگران روحانی هم هستم ! اولی بعد از فرزانه که غرق شد . دومی که ممنوع شد . سومی که سوگلیش بود قاطی کرده و شده اپوزیسیون ، این آخری هم قراره محاکمه بشه .

در مقابل هم نسل دهه 40 و 50 که خسته شدند ، دهه 60 و 70 یا رفتند یا بی انگیزه شدند ، مانده اند دهه 80 و 90 ها . به قول فرزانه قبلی امید ما هم به شما دبستانی هاست .

همه این افکار مشوش را گفتم تا برسم به اینکه فضا عجیب فضای دهه 60 شده . رسانه ها رو که ترکوندن ، منتقدان هم که تو زندانند ، بودجه ساخت قبرستان هم که تایید شد ، هیئت مرگ هم اسم و عوض کرد شد هیئت دولت . فقط مونده بود فشار افکار عمومی که اون هم مرتفع گردید .



اردلان July 29, 2021 01:03 PM

اتفاقا من بسیار ذوق زده شدم!
چراکه قطعی اینترنت بمعنی سپردن دشنه به دست زنگی مست بوده!
اما دومینور سرنگونی برای رژیم دیگر آغاز شده و بزودی اربابان بیگانه رژیم با گستردگی اعتراضات مردمی در سطح کشور روبرو خواهند شد و ملاهای به بنبست رسیده که نوکران آنان بیش نیستند در میان چوب دو سر طلا گرفتار خواهند ساخت و دمار از روزگار آنها در خواهند آورد!
زنده و پیروز باد قیام خونین مردمی!
پاینده باد ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: