آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 13 بهمن ماه 1399 = 01-02 2021

تفتیش منازل دست‌اندرکاران تهیه مستند آیت‌الله منتظری

ممانعت از ساخت مستند آیت الله منتظری؛ تفتیش منزل مهدی نظری توسط نیروهای امنیتی

خبرگزاری هرانا – پس از انتشار اخباری مبنی بر تفتیش منازل و ضبط برخی لوازم شخصی مجتبی لطفی، از شاگردان آیت الله منتظری و عمادالدین باقی، روزنامه نگار و فعال حقوق بشر، خانواده آیت الله منتظری روز شنبه ۱۱ بهمن‌ماه، طی بیانیه ای از تفتیش منزل مهدی نظری مستندساز، همزمان با تفتیش منازل دو شخص مذکور خبر دادند. در جریان تفتیش منازل سه تن از دست‌اندرکاران تهیه «مستند آیت‌الله منتظری»، نیروهای امنیتی کلیه لوازم الکترونیکی از جمله لپتاپ، کامپیوتر و تلفن های همراه را ضبط و با خود برده اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تارنمای دفتر آیت الله منتظری، خانواده آیت الله منتظری طی بیانیه ای از تفتیش منزل مهدی نظری مستندساز همزمان با تفتیش منازل دو تن دیگر از دست‌اندرکاران تهیه «مستند آیت‌الله منتظری» خبر دادند.

بر اساس این بیانیه، روز پنج‌شنبه نهم بهمن ماه، نیروهای امنیتی به صورت همزمان منازل مهدی نظری مستندساز، عمادالدین باقی روزنامه نگار و مجتبی لطفی از اعضای دفتر آیت‌الله منتظری را مورد تفتیش قرار داده و برخی لوازم شخصی از جمله لپتاپ، کامپیوتر و تلفن های همراه را ضبط و با خود برده اند.

در بخشی از این بیانیه خانواده آیت الله منتظری در واکنش به این اقدام نیروهای امنیتی نوشته اند: “طبعا همان‌طور که شبکه‌های مجازی و حتی مطبوعات و پایگاه‌های خبری پیش از انتشار ممیزی نمی‌شوند، بلکه پس از انتشار شاکی می‌تواند علیه مطالب آنها شکایت کند، در این مورد نیز در صورت وجود مطلبی خلاف میل‌شان می‌توانستند همین گونه رفتار کنند”.



خسرو February 1, 2021 04:37 PM

اینها از سایه خودشان هم میترسند و احنمالا از باد خودشان از عقب هم میلرزند وای به روزیکه طوفانی مردمی در بگیره

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: