آدرس پست الکترونيک [email protected]

تازه ترين اخبار ما را در سايت يا وبلاگ خودتان بگذاريد









یکشنبه، 16 آذر ماه 1399 = 06-12 2020

نوار سخنرانی محسن فخری‌زاده درباره ساخت بمب اتمی

یک نشریه اسرائیلی می‌گوید موساد نواری از سخنرانی محسن فخری‌زاده، را در اختیار دارد. در این نوار که گویا سال‌ها پیش ضبط شده، فخری‌زاده درباره ساخت ۵ کلاهک اتمی صحبت می‌کند.

به گزارش رادیو آلمان، روزنامه اسرائيلی یدیعوت آخرونوت در گزارشی نوشت، دستگاه اطلاعات خارجی اسرائیل، موساد، موفق شده یک کارمند ایرانی نزدیک به محسن فخری‌زاده را جذب و از این طریق توانسته یک سخنرانی از این دانشمند هسته‌ای را ضبط کند. فخری‌زاده در این سخنرانی از تلاش برای ساخت ۵ کلاهک هسته‌ای سخن می‌گوید.

گزارش یدیعوت آخرونوت که "رونن برگمن" تحلیلگر برجسته امور نظامی- امنیتی اسرائیل آن را نوشته است، حاوی چندین نقل قول از مقام‌های امنیتی ناشناس از اسرائيل و خاورمیانه‌‌، به همراه خاطرات ایهود باراک، نخست‌وزیر سابق است که در آن زمان در مقام وزیر دفاع ایهود اولمرت فعالیت می‌کرد.

در گزارش این روزنامه اسرائيلی آمده است كه اولمرت چنان نگران حفاظت از منبع ضبط نوار سخنرانی فخری‌زاده بوده كه در هنگام حضور فردی بیگانه در اتاق، از جمله استفان هادلی، مشاور امنیت ملی جورج بوش، از پخش آن خودداری كرد.

"رونن برگمن" در ادامه گزارش خود در یدیعوت آخرونوت نوشته است، اسرائیل تقریباً سه دهه تمام برای تکمیل پرونده محسن فخری‌زاده کار کرده و وقت گذاشته است. ضبط نواری از سخنرانی او، آخرین مدرک اسرائیل مبنی بر صلح‌آمیز نبودن برنامه هسته‌ای رژیم ایران بوده است.


تهدید به افشاگری درباره هلاکت فخری زاده

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در نشست طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها گفت: برای این مصوبه تبلیغات سوء ایجاد شده و برخی افراد که در دولت کار می کنند، دخالت در قوه مقننه کرده اند. قوه مجریه حق تکلیف برای قوای دیگر ندارد و جای شکایت از این افراد وجود دارد.

به گزارش فارس، فریدون عباسی ادامه‌ داد: یک اخطار به عناصر دولت می‌دهم که اگر بخواهند فخری‌زاده را حامی برجام جلوه دهید که اینکار را هم کرده اند و حرف خود را پس نگیرید من وارد عمل می شوم و آن‌وقت من به مطبوعات چیزهایی را خواهم گفت. کسی بنده را مخل امنیت ملی معرفی نکند نکاتی را میدانم در مورد آقای فخری زاده و کارهایی که دست داشتند و می خواست انجام دهند و تهدید می کنم اگر بخواهند این طایفه و قبیله برجامی، این شهید بزرگوار را برای مطامع خود مصادره کنند من اقدام شدیدی خواهم کرد من حاوی اطلاعات هستم و می‌گویم اینها با فخری زاده می خواستند چه کنند‌.


۵۰ نفر در قلب تهران این عملیات را پشتیبانی کردند!

به گزارش سایت خبری رکنا، جواد موگویی مستندساز با انتشار پستی نسبت به ترور شهید محسن فخری زاده واکنش داد و با نام بردن از محافظان او و رشادتی که آن‌ها کردند نوشت:

" دستگاه اطلاعاتی پاسخ دهد!.
«حامد اصغری» خودش را روی دکتر محسن فخری‌زاده می‌اندازد و ۴گلوله می‌خورد. حالش وخیم است.
ایضا «فیروزمند» که دو گلوله خورده است.
هردو اتاق عمل هستند.
اصغری برند محافظان است و چهره شناخته‌شده بین‌المللی.
اما مهاجمان ۱۲نفر بودند! با یک ماشین انفجار؛ و محافظان تنها ۴نفر!
نام محسن فخری‌زاده در تمام گزارش‌ها و اسناد بین‌المللی بود. این آخری‌ها نامش را در مصاحبه‌ها و کنفرانس‌ها هم می‌بردند.
سیستم اطلاعاتی چه می‌کند؟
مگر محافظ سر صحنه چه می‌تواند بکند؟
وقتی بر ساعت و مکان دقیق عبور و مرور روزانه رصد داشته و با ۱۲نفر مهاجم آمده‌اند. آن هم بدون ماشین ضدگلوله!
محافظ راهی جز «تن» دادن به گلوله ندارد.
۱۲نفر تیم عملیاتی، یعنی ۵۰ نفر در قلب تهران این عملیات را پشتیبانی کردند!
ترور در روز تعطیل بود. یعنی تیم ترور حتی برنامه دقیق غیرروتین سوژه را هم داشته است. جاگذاری خودروی انفجار و انتظار ۱۲نفر مهاجم یعنی تسلط کامل بر سوژه.
پاسخ را باید از دستگاه اطلاعاتی گرفت نه از محافظان جان برکف..



فرامرز November 27, 2020 04:36 PM

من قبلاً گفتم که جاسوس های اسرائیلی در تهران قدم میزنن و نیازی ندارن که از دو تابعیتی ها بعنوان جاسوس استفاده کنن اسرائیل خودش به اندازه کافی جاسوس در تهران داره و هر کس رو بخوان ترور کنن میتونن ، حتی فرمانده سپاه پاسداران رو

گزارش یا اعتراض به این نظر


برجام به ........ رفت November 27, 2020 04:48 PM

دست و پنجه اسرائیل درد نکنه

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا November 27, 2020 08:28 PM

این خائنان و شرکای مغلان و شیاطین و قاتلان بجز مرگ پاداشی ندارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


سپاه هیچ غلطی نخواهد کرد !!! November 27, 2020 08:37 PM

حالا این رژیم جنایتکار اسلامی به بهانهٔ ترور این افسر ارشد سپاه، تعدادی بیگناه را دستگیر، شکنجه، اعتراف گیری را به نمایش و اعدام خواهد کرد
در این بین، «شهروندان دو تابعیتی کشورهای غربی» و «شهروندان خارجی که مسلط به فارسی» هستند، در صدر لیست بازداشت ها و گروگانگیری قرار دارند

این تنها کاری خواهی بود که از دستشان برخواهد آمد که بکنند
سپاه، «توان عملیاتی» خود را زیر بار فشار تحریم های فلج کننده از دست داده و قادر به انجام هیچ عملی به غیر از سرکوب مردم ایران نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


مزدک بامدادان November 27, 2020 10:24 PM

چلغوز اتمی رژیم اسلامی به درک واصل شد! اما عربده پاسدار دهقان خنده دار است! ما انتقامی سخت میکشیم لازم به کفتن نیست خودتان میدانید در کجا چنین انتقامی را پس داده اید! منظور این کامیش این است که دیدید در انتقام خون سلیمانی چطور هواپیمای خودمان را سرنگون کردیم و 170 یا 180 نقر را مانند گوسفند در راه انتقام شهید سلیمانی قربانی کردیم باز هم همین کار را خواهیم کرد البته اینبار خود مان را جر خواهیم داد

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایرانی مسلمان معتقد November 28, 2020 05:20 AM

من یک ایرانی مسلمان هستم و از این لاشمرده های حکومتی انزجار دارم آن شا الله اسرائیل لطف و محبتش را نسبت به این لاشمرده های متعفن را هر هفته ابراز نماید نتیانهو دستت طلا

گزارش یا اعتراض به این نظر


سوره 14: إبراهيم - جزء 13 November 29, 2020 12:10 AM

ایرانی مسلمان معتقد و ما هیچ پیامبری را جز به زبان قومش نفرستادیم تا [بتواند به وسیله آن زبان، پیام وحی را به روشنی] برای آنان بیان کند پس خواهشا تکلیفت را مشخص کن یا ایرانی یا مسلمان

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان November 29, 2020 09:26 AM

اگر اسرائیل مسئولیت این حمله مرگبار را نپذیرد به احتمال زیاد این ترور توسط نیروهای آموزش دیده سپاه انجام گرفته!

گزارش یا اعتراض به این نظر


azadeh November 29, 2020 09:45 AM

در یک کلام؛ دل سوختۀ کرونای آخوند زدۀ ما مردم ایران عمیقاً "خُنک" شد
خواهشاً هر کس دست به این عمل خیر و مردم شادکن زده، لطفاً هرروز از این کارها بکند، تا ماه ژانویه روزی یکی شان،،، فکر کنید دنیا چقدر زیبا میشود، شما بالائی ها را بزنید ما مردم خودمان خدمت پائبن تری هایشان میرسیم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


مزدک بامدادان November 29, 2020 08:37 PM

چرندیات وزارت اطلاعات برای لاپوشانی ناتوانی خویش!
اطلاعات ادعا میکند 12 نفر برای کشتن این مردک آمده بودند چه گاف بزرگی!اولا در چنین مکان بازی حضور 12 نفر خود از دور مانند تابلو میشود! دوما فیلم نشان میدهد هیج جنازه ای روی فخری راده نیست که میگویند محافظ خود را روی او انداخته است در پایان فیلم نشان میدهد که تا حتی درب ماشین بسته بوده است در فیلم میبینیم راننده مرده است از شقیقه فخری زاد خون حاری است و سوراخ کوچک است یعنی تیر خلاص از نزدیک شلیک شده است متسفانه سمت راست سر فخری زاد دیده نمیشود تا بتوان گفت حدودا تیر خلاص از جه فاصله ای زده شده است
حال سوال در اینحاست کسی که خود را روی فخری زاده انداخته جنازه اش کجاست؟ درب که بسته است چطور این محافظ حود را روی فخری زاد انداخت داستان کمدی اطلاعاتی های بی عرضه

گزارش یا اعتراض به این نظر


خان داداش November 30, 2020 04:33 PM

جالبه خودتون خبر میذارید خودتون هم کامنتهایش را مدیریت و ارسال میکنید، قطعا هیچ آدمی بدون مخالف نیس چ برسه ب یک حزب و یک کشور اما قطعا هیچ ایرانی وطن پرست و یا لااقل آدم عاقل وجود نداره ک از شهادت یکی از مفاخر و بزرگان کشور خودش ابراز خرسندی کنه، اونایی ک چنین پست‌هایی میذارن قطعا ایرانی نیستن

ایران پرس نیوز: دوست گرامی، اولا آنانی که در این میان ایرانی نیستند، سران و مقامات و کارگزاران و عوامل ریز و درشت این حکومت ضد ایرانی هستند که هیچ ربطی به ایران ندارد. ثانیا وقتی موشک و کلاهک اتمی سر هم می کنید و روی آن می نویسید: اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، باید فکر اینجاها را هم می کردید.

گزارش یا اعتراض به این نظر


مزدک بامدادان December 1, 2020 01:44 AM

سخنی با جناب خان داداش
در کشوری که بهترین حوانانش در زندانها فله ای اعدام شدند! شما برای جانیان سینه میسوزانی و آه حسرت میکشی اولا این فخری زاده کسی نبود نه علمی در چنته داشت نه دانشمند بود یم فوق لیسانس فیزیک داشت کار علمی هم نکرده بود نه مقاله علمی دارد نه کتابی وی یکی از جانیان بودکه شغل شریفش انفحار بود بعد هم یک دوره به اوکراین رفت تا در مورد سلاح اتمی چیزی یاد بکیرد از اتم هم تحولات تولیدی آن هم خبری نداشت فقط میدانست چگونه از اتم خالص میتوان بمب ساخت در مورد موشک هم با مهندسی معکوس موشکهای روسی طرز ساخت نیم بند موشک را یاد گرفته بود خودش هم به عنوان یک سپاهی جزو همان گله سگان هار بود که خاضر بود در صورت نیاز در کف خیابان آدم بکشد

گزارش یا اعتراض به این نظر