آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 8 تیر ماه 1400 = 29-06 2021

بایدن: رژیم ایران باید این را بعنوان یک هشدار تلقی کند

رژیم ایران باید صدور مجوز حملات هوایی آمریکا در عراق را به‌عنوان یک هشدار تلقی کند

به نوشته واشنگتن پست، رئیس جمهور آمریکا گفته است: رژیم ایران باید تصمیم من برای صدور مجوز حملات هوایی آمریکا در عراق و سوریه را به‌ عنوان یک هشدار تلقی کند. این رژیم باید انتظار عواقب حمایت از گروهای شبه‌ نظامی را داشته باشد. گروههایی که منافع و نیروهای آمریکايی را تهدید کنند.

این منبع افزود: پرزیدنت بایدن در پاسخ به این سؤال که قصد داشته چه پیامی به رژیم ایران بدهد، گفت: شما نمی‌توانید با مصونیت عمل کنید. مراقب باشید.

حملات یکشنبه شب که به دستور بایدن صورت گرفت، دومین عملیات ارتش ایالات متحده از زمان به روی کار آمدن دولت جدید در آمریکاست.

علت این حمله که آمریکا آن را تلافی جویانه و دفاعی نامیده، حمله پهپادی به نزدیکی ساختمان کنسولگری آمریکا در اربیل عنوان شده است.

کارشناسان نسبت به خطر بالا گرفتن مناقشه میان رژیم ایران و آمریکا در خاک عراق و سوریه هشدار داده اند.

برخی نمایندگان دموکرات آمریکا نیز با اشاره به تکرار منظم این گونه حملات آنها را نوعی جنگ اعلام نشده میان رژیم ایران و آمریکا توصیف کرده و هشدار می‌دهند که ادامۀ این روند می‌تواند به جنگی مستقیم میان دو طرف بدون دخالت کنگره منجر شود.



حقیقتگو June 29, 2021 07:19 PM

حالا هنوزتوافق برجام نشده و تحریم ها برداشته نشده خامنه ای وشرکاء به پایگاه امریکا درعراق وسوریه حمله ورمیشوند وای به زمانی که میلیاردها دلاردیگرتقدیم شان کنی آقای بایدن! لانه زنبورگزنده وسمی تازی رابسوزان ونه اینکه زمانیکه امریکائی هادرعراق وسوریه را گزیدند حشره کش بدست ظاهرشو!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: