آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 26 مرداد ماه 1400 = 17-08 2021

در ایران به مردم واکسن تقلبی تزریق کردند؛ پلیس تائید کرد

۳هزار نفر در تهران واکسن آسترازنکای تقلبی زدند

بخش تلگرام سایت "خبر فوری" در تهران به نقل از سرکرده پلیس امنیت عمومی تهران خبر داد: افرادی که در تهران و در آدرس دزاشیب، خیابان عمار تزریق واکسن کرونا انجام داده‌اند، واکسن تقلبی زده‌اند؛ ۳هزار نفر در تهران واکسن آسترازنکای تقلبی زدند...

بحران کرونا در ایران موجب بروز فساد متعفن نهادینه شده در ذات و ماهیت نظام ملایان شده است. از یک‌طرف وعده‌های محمد مخبر (کارگزار بیت رهبری) در باره واکسن داخلی را رو می‌کنند، از طرف دیگر دروغ بودن همین وعده‌ها و دست داشتن او در منع ورود واکسن به ایران را...

سایت تجارت نیوز امروز نوشت: تزریق گسترده واکسن کرونا، جهان را به تدریج آماده بازگشت به زندگی عادی می‌کند، اما در ایران مردم درگیر پیک پنجم شده‌اند و سرگردان میان وعده‎‌های پی‌درپی واردات و تولید واکسن.

از همان اوایل انقلاب همیشه تأکید شده که جمهوری اسلامی فقط با تولید و صدور بحران و آوار کردن آن بر سر مردم می‌تواند تنفس کند و سر پا باشد. یک روزنامه داخلی (همدلی) دیروز در تائید این گفته نوشت: ...تا زمانی‌که نوع نگاه مسؤلان به سیاست‌های داخلی و خارجی بر همین پاشنه بچرخد؛ بدون تردید از فردای تمام شدن غائله کرونا [هر موقع که شد] غائله‌ ای دیگر برای مردم درست می‌شود...


سکوت ظریف و خیانت به ۸۵ میلیون ایرانی

در هر دو دوره همه‌گیری، بی‌کفایتی حاکمان ایران، چه قاجار و چه ملا، مرگ صدها هزار تن از مردم را رقم زد

کانال تلگرام روزنامه قانون نوشت: این روزها که “ردخون” ده‌ها هزار ایرانی دامن مسئولان را گرفته، هر کدام به شیوه‌ای تلاش می‌کنند تا خود را تبرئه کنند و تقصیر را گردن یکدیگر و دشمن بیندازند!

هم‌زمان با افزایش کشته‌ها و آمارهای وحشتناک، این وضعیت در روز جاری به اوج رسید و زالی از مسئولان ستاد کرونای تهران افشاگری‌هایی را درباره نخریدن واکسن و تعلل‌های مسئولان که منجر به کشته شدن مردم بی‌گناه ایران شد، بیان کرد.

در میان این اظهارات فرمانده ستاد مبارزه با کرونای تهران اشاره‌ای هم به فشل بودن دستگاه دیپلماسی جمهوری ‌اسلامی در بحث خرید واکسن کرد که سرانجام سبب غیرتی شدن محمدجواد ظریف شد.

ظریف که از پاس‌کاری جرم کرونایی مسئولان عصبی شده بود در متنی که آن را در اینستاگرامش منتشر کرده بود تهدید کرد که نگذارید بگویم و سکوت بشکنم!

این فرد که با سکوت‌ها و مماشات‌هایش در تک‌تک بلاهایی که برسر مردم ایران آمده مقصر و هم‌گناه بقیه است، تصور دارد در مسائل خانوادگی سکوت کرده که بین دو فرد مشکل ایجاد نشود که اینگونه با افتخار از سکوتش سخن می‌گوید؟!!!

آقای ظریف، این جنایاتی که با تیکه و کنایه به یاد آن دسته از مقصران وضع موجود می‌آوری زندگی میلیون‌ها ایرانی را به جهنم تبدیل کرده و شما هم با سکوتت در این وضع تقصیر کارید!

آقای ظریف، ژست منجی و مظلوم برای مردم ایران نگیرید که با سکوت، مماشات و ماستمالی‌هایت بیشتر از اربابانت مقصر وضع موجود نباشی، کمتر نیستی! فقط تفاوت شما با سایر افراد مدل ریش و خنده‌های مصنوعی‌ات است.

از احمد شاه قاجار تا علی خامنه‌ای

امیر سلطان‌زاده نویسنده و روزنامه نگار ایندیپندنت فارسی در مطلبی نوشت: این نخستین بار نیست که ایران در مواجهه با یک بیماری همه‌گیر با وضعیتی چنین وخیم و بحرانی روبه‌رو می‌شود. در سال پایانی جنگ جهانی اول و مقارن با حکومت احمدشاه قاجار، جهان با همه‌گیری یک بیماری با نام «آنفلوآنزای اسپانیایی» مواجه شد. ایران در آن دوران نیز یکی از بالاترین آمار مرگ‌ومیر در دنیا را ثبت کرد.

ناتوانی حکومت وقت ایران، تصمیم‌گیری‌های دیرهنگام، احتکار، خشکسالی، جنگ و فساد در میان دولت‌مردان باعث شد تا بخش بزرگی از جمعیت ایران در آن زمان جان خود را از دست بدهند. در آن دوران بسیاری از روحانیون با دعانویسی و برگزاری نماز در مساجد سعی داشتند مردم را درمان کنند؛ یعنی به‌ جای آنکه با حمایت از قرنطینه از شیوع بیشتر آن جلوگیری کنند، مردم را گرد هم جمع می‌آوردند.

حال با مرور آن برهه تاریک از تاریخ ایران به ایران امروز می‌رسیم. در حالی که جهان در زمینه پزشکی پیشرفت چشمگیری کرده و کشور ما به‌مراتب ثروتمندتر از دوران قاجار شده است، اما عملکرد حاکمان ایران و روحانیون تفاوت چندانی با آن زمان ندارد.

نگاه غیر کارشناسی، توهم‌آمیز و مبتنی بر تئوری توطئه در ابتدای ورود بیماری کووید -۱۹ به ایران باعث شد تا به‌ مانند دوران قاجار، مردم هزینه بی‌کفایتی حاکمان را پرداخت کنند. نگاه توهم‌آمیز و ارتجاعی به یک بیماری واگیردار در قرن ۲۱ نشان می‌دهد که گویا در همچنان بر همان پاشنه می‌چرخد.

علی‌رغم گذشت بیش از یک قرن، در نگاه حاکمان ایران به دنیای سیاست تغییری رخ نداده است و با اتخاذ تصمیم‌های اشتباه باعث شده‌اند نزدیک به ۲۰۰هزار تن از هموطنان ما جان خود را از دست بدهند و مشخص نیست این روند فاجعه‌بار تا کی ادامه داشته باشد. د

در هر صورت با توجه به موضع‌گیری‌های رهبر جمهوری اسلامی، بی‌شک مسئول اصلی مرگ این تعداد از مردم کشور شخص علی خامنه‌ای است.



اردلان August 17, 2021 11:26 AM

همگان در داخل کشور بگوش باشند که فلسفه ظهور کرونا تنها برای اعمال کشتار جمعی اکثریت مردم عادی مخالف رژیم آفریده شده!
مواد نامعلومی که اکنون وزارت بهداشت رژیم تحت عنوان واکسن کوید 19 به مردم بیخبر پیشنهاد و تزریق میکنند همگی حاوی کروناست!
استفاده کنندگان از واکسنهای فوق العاده خطرناک ساخت چین و روسیه سبب بقتل رساندن و مبتلا شدن بسیاری از همیهنان در سراسر کشور شده که آمارهای ارائه شده دروغین مسئولین نیز نتوانسته ابروز این فجایع را پنهان نگاه دارد!
مردم نباید تا مادامی که رژیم در ایران نفس میکشد تحت هیچگونه شرایطی به گفته های دست اندرکاران در وزارت بهداشت ملاها اعتماد داشته باشند!
اعتماد به آنها برابراست با مرگ و یا مبتلا شدن به این ویروس بسیار خطرناک!
بهترین راه حل رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و زدن ماسک و حضور کمتر در اماکن عمومی و شلوغ است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: