آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 20 تیر ماه 1400 = 11-07 2021

ارتش آمریکا: آزار و اذیت ساکنان سنی مذهب در عراق

ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش که رهبری آن را ایالات متحده آمریکا بر عهده دارد، هشدار داد که این گروه تروریستی در سایه حضور گروههای شبه‌نظامی وابسته به رژیم ایران که عرصه را بر ساکنان محلی سنی تنگ‌تر کرده‌اند، در حال تجدید قوا است.

به گفته این مقام نظامی آمریکایی شبه‌نظامیان خارج از چارچوب قانون که مورد حمایت حکومت ایران هستند اقدام به آزار و اذیت ساکنان سنی مذهب در مناطق تحت کنترل خود کرده که این اقدامات انگیزه آنها برای پیوستن به داعش را تشدید می‌کند.

وی همچنین اشاره کرد که ادامه حملات شبه‌نظامیان وابسته به رژیم تهران علیه نیروهای آمریکایی منجر به تاثیرگذاری بر ماموریت اساسی ائتلاف در مبارزه با داعش شده است.

به گفته او آزار و اذیت‌ ساکنان سنی مذهب با انگیزه‌های فرقه‌گرایانه از سوی شبه‌نظامیان شیعه مورد حمایت رژیم ایران، جوانان سنی این مناطق را به سمت داعش سوق می دهد.

به گزارش العربیه، این مقام نظامی آمریکا در گفت‌وگو با رسانه‌های کُردی تاکید کرد که شبه‌نظامیان شیعی نه تنها هیچ مشکلی را حل نمی‌کنند بلکه به پیچیدگی اوضاع دامن می‌زنند.

او همچنین در اشاره به حملات مکرر به نیروهای آمریکایی در عراق، گفت که تهدید شبه‌نظامیان و حملات مکرر آنها که با هدف مجبور کردن نیروهای آمریکایی به خروج از عراق صورت می‌گیرد، بی‌فایده است.



آرش - صبحی February 18, 2021 03:21 PM

جهانیان، بویژه رهبران سیاسی جهان باید چشم وگوششان را بریک حقیقت عریان و ویک تجربه تلخ بی چون وچرا بازکنند آن حقیقت اینست، تامادامیکه رژیم خبیث ملایان با عنوان دروغین جمهوری اسلامی درقیدحیات باشد وامکانی برای نفس کشیدن داشته باشد، تروریسم درابعادواشکال مختلف درسراسر جهان فعال ودر عین حال مسیر رشد را خواهد پیمود وسلولهای شکل گرفته وسازماندهی شده توسط نهادهای اطلاعاتی وامنیتی - مذهبی رژیم منحوس ملایان بطرق مختلف قادرند مورد حمایت مالی ولجستیکی وسیاسی و قرارداشت باشند جهان وجهانیان یک راه بیش، پیش روی ندارند ونمیتوانند داشته باشند حمایت همه جانبه ازمبارزات ملت ایران درجهت انهدام ونابودی رژیم پلید ملایان بعنوان پدرخوانده مادی ومعنوی تروریسم بین المللی راه دومی نمیتواند وجود داشته باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی March 11, 2021 02:58 PM

آصل بد نیکو نگردد، چونکه بنیادش بد است جمهوری اسلامی بدلیل زیر ساختهای منحط فرهنگی واخلاقی ازهمان روشهائی پیروی کرده ومیکند که دردوران پیامبراسلام راهبرد بنیادی محمد ابن عبدالله و اطرافیانش بوده گردن زدن یک شبه هفتصد نفر مردان قبیله بنی قریظه جوی خون راه انداختن در ری و طبرستان و ویرانی مدائن و دیگر وحشیگریها در اقصی نقاط ایران شاخصه های تاریخی مهمی هستند که با تاریخ اسلام ورشد این دین با خون وشمشیر رشد کرده گره خورده اند حال چگونه میتوان انتظار داشت که خامنه ای یا روحانی یا خمینی یا هرگند وکثافت دیگری با هر شکل وشمایلی دیگری در جمهوری اسلامی قادرخواهد بود که چنین فلسفه ای را کنار بگذارد و راه دیگری را ترسیم نماید؟؟ شدنی نیست برجام هم یک بازی بود برای یک مدت معین همه چیز مرده وجمهوری اسلامی هم محکوم بمرگ حتمی است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Bill July 11, 2021 10:02 AM

خاك بر سره دولت جدید آمریکا ترامپ جاش خاليه كه حال اينا رو جا بياره

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: