آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 7 دی ماه 1399 = 27-12 2020

بازداشت به دلیل انتشار مطالب "غیر اخلاقی" در اینترنت

خبرگزاری هرانا – یک شهروند در آبادان به دلیل آنچه “انتشار مطالب غیر اخلاقی در فضای مجازی” عنوان شده است، توسط ماموران پلیس بازداشت و به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، یک شهروند در آبادان به دلیل آنچه که “انتشار مطالب غیر اخلاقی در فضای مجازی” عنوان شده است بازداشت شد.

بر اساس این گزارش، این شهروند مدیر یک کانال تلگرامی در شهر اروند کنار خوزستان بوده است.

بر اساس این گزارش، وی پس از بازداشت با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

در این گزارش به هویت شهروند بازداشت شده اشاره ای نشده است.


بازداشت در دانشگاه به دلیل انتشار مطابی درباره سلیمانی

خبرگزاری هرانا – دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از بازداشت یکی از کارکنان دانشگاه های استان، به دلیل آنچه که “توهین به قاسم سلیمانی در فضای مجازی” عنوان کرده است، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از بازداشت یک شهروند به دلیل انتشار مطالبی در خصوص قاسم سلیمانی در فضای مجازی خبر داد.

وی در این خصوص مدعی شد: “این شهروند در فضای مجازی نسبت به سردار سلیمانی اقدام به توهین کرده بوده که سریعا پس از بررسی موضوع دستور رسیدگی فوری به آن را دادیم”.

بر اساس این گزارش دادستان کرمانشاه به عنوان مدعی العموم به این مسئله وارد شده و شکایت شخصی در این خصوص مطرح نبوده است.

در این گزارش به هویت شهروند بازداشت شده اشاره ای نشده است.

سال گذشته حسین رزاززاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرضا در استان اصفهان نیز اعلام کرده بود که توهین به قاسم سلیمانی، مصداق اتهاماتی چون “فعالیت تبلیغی علیه نظام” و “توهین به مقدسات” بوده و با متهمان مطابق آن برخورد خواهد شد.



پیشگو December 17, 2020 06:47 PM

پاسدار قاسم مثل روباه جنایت میکرد پنهان میشد پول و لوازم میداد اما بمب را غضنفر زیر ماشین حریری گذاشت جنایت در تمامی خاور میانه پاسدار قاسم با فرمان مفعول پیر پول ملت ایران هزاران جنایت کرد زیاد زور نظافت نزنید که کثافت را زبن پاک می‌کنیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام December 17, 2020 07:17 PM

توهین به مقدسات! چه جمله ی چرندی! مقدس ترین واژه ی دین اسلام کلمه ی الله است که اسم بت بزرگ قبیله ی قریش بود و البته پدر سه بت یا الهه بزرگ دیگر یعنی لات منات و عزی که خدایان اعراب متمدن نبطی بودند که تمدن را از روم و یونان یاد گرفته بودند دوستان شهر پترا را در اینترنت جستجو کنند و ببینند اسلام چگونه تمدنشان را نابود کرد الله چیزی نیست جز یک بت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: