آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 10 اردیبهشت ماه 1400 = 30-04 2021

مخالف دربند، پوتین را یک "پادشاه لخت" خطاب کرد+فیلم

مخالف دربند حکومت پوتین در روسیه در جلسه دادگاه به تندی به پوتین و سیستم قضایی روسیه حمله کرد و درباره پوتین گفت: می‌خواهم به این دادگاه محترم بگویم که پادشاه شما لخت است! این پادشاه برهنه و سارق تا آخر بر شما حکمرانی می‌کند. ۱۰ سال دیگر هم می‌آید و یک دهه دزدیده شده دیگر پیشرو داریم. (فیلم زیر)

ناوالنی که از طریق لینک ویدئویی از سلول زندانش و برای نخستین بار از زمان پایان دادن به اعتصاب غذا در انظار عمومی حاضر شد، رئیس جمهوری روسیه را "یک پادشاه دزد و لخت" خطاب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، الکسی ناوالنی، منتقد سرسخت کرملین که در این حضور ویدئویی در دادگاه نحیف، اما جسور می‌آمد، به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه توهین کرد و او را "یک پادشاه سارق و برهنه" خطاب کرد.

ناوالنی با سر تراشیده از طریق این لینک ویدئویی گفت: پیش از آغاز جلسه دادگاه من را به حمام بردند تا سرم را بتراشند. وقتی به آینه نگاه می‌کنم یک اسکلت وحشتناک هستم.

ناوالنی که اخیرا به اعتصاب غذای سه هفته‌ای خود پایان داده، با هدف دریافت موارد بهداشتی و درمانی بهتر بابت درد کمر و پا دست به اعتصاب غذا زده بود. یکی از وکلایش می‌گوید که او از ژانویه ۲۲ کیلوگرم وزن کم کرده است.




www.youtube.com/watch?v=CwvkXRnGLWo

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: