آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 19 دی ماه 1399 = 08-01 2021

کرج؛ دو فعال کارگری جهت تحمل حبس احضار شدند

هاله صفر زاده و همسرش علیرضا ثقفی از فعالان کارگری جهت تحمل دوران محکومیت حبس به شعبه اجرای احکام دادسرای کرج احضار شده اند.

هاله صفر زاده و علیرضا ثقفی، فعالان کارگری پیشتر توسط شعبه ششم دادگاه تجدیدنظر استان البرز از بابت اتهام «تبلیغ علیه نظام» به ۱ سال حبس تعزیری محکوم شده و جهت تحمل دوران محکومیت حبس به شعبه اجرای احکام دادسرای کرج احضار شدند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، این شهروندان در پی اخطار به وثیقه گذار به شعبه اجرای احکام کرج احضار شده اند.

سال گذشته، شعبه ششم دادگاه تجدیدنظر استان البرز، حکم ۱ ‌سال حبس تعزیری علیرضا ثقفی و همسرش هاله صفر زاده و پروین محمدی از فعالان کارگری را عیناً تأیید کرد.

در مرجله بدوی شعبه اول دادگاه انقلاب کرج این سه فعال کارگری را بابت اتهام «تبلیغ علیه نظام» به احکام زندان محکوم کرده بود.

بر اساس گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران در دادنامه صادره که در تاریخ ۹ مهر ماه ۱۳۹۸، تنظیم و به تأیید دو مستشار این دادگاه رسول کرم پور و رحمان شعبانی رسیده آمده بود:

«دادگاه جامع اوراق را بررسی و مداقه قرار داده، دادنامه مذکور مطابق با تحقیقات معموله و ادله مضبوط در پرونده است و از حیث مبانی استنباط و انطباق موضوع و موازین قانونی ایراد و اشکال مؤثری بر اساس دادنامه وارد نیست و دلایل مستند و موجهی که نقض دادنامه تجدیدنظر خواسته را ایجاب نماید ارائه نشده است بنا بر این با استناد به ماده ۴۵۵ از قانون دادرسی کیفری ضمن رد اعتراض دادنامه مذکور تأیید و استوار می‌گردد. رأی قطعی است.»



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: