آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 21 دی ماه 1399 = 10-01 2021

قاسم سلیمانی نویسنده نامه تهدیدآمیز به محمد خاتمی بود

محمدعلی جعفری، فرمانده پیشین سپاه پاسداران در مصاحبه با خبرگزاری فارس، وابسته به سپاه اعتراف کرد: قاسم سلیمانی نویسنده نامه تهدیدآمیز فرماندهان سپاه پاسداران به محمد خاتمی در سال ۷۸ بوده و امضاها را هم خود او جمع‌آوری کرده است.

او اعلام کرد که قاسم سلیمانی «نگارنده نامه بود و نقش اصلی و محوری را در تنظیم آیین نامه و گرفتن امضا از فرماندهان داشت».

پاسدار جعفری تاکید کرد که روح اصلی این نامه تهدید و بیان این نکته بود که «اگر توجه نکنید ما طور دیگری برخورد می‌کنیم».

این فرمانده پیشین سپاه در ادامه گفت که این فرماندهان سپاه پس از این نامه دو جلسه با محمد خاتمی، رییس‌جمهوری، داشتند.

پیشتر نیز محمدباقر قالیباف گفته بود که این نامه را او و قاسم سلیمانی نوشته‌اند.

یادآور می شود که در تیرماه سال ۷۸ و پس از اعتراضات به حمله به کوی دانشگاه تهران، ۲۴ فرمانده ارشد سپاه پاسداران در نامه‌ای به محمد خاتمی خواستار برخورد شدیدتر با اعتراض‌ها شدند.

این فرماندهان در نامه خود نوشتند که «کاسه صبرمان به پایان رسیده و تحمل بیش از آن را در صورت عدم رسیدگی، بر خود جایز نمی‌دانیم».

پیشتر نیز در جریان اعتراضات مردمی عراق علیه بی عدالتی های دولت ، خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به نقل از دو مقام ارشد امنیتی عراقی که در جلسه دیدار با سلیمانی حضور داشته‌اند و نخواسته‌اند نامشان فاش شود آمده بود که قاسم سلیمانی با اشاره به نمونه سرکوب اعتراضات در ایران، راه و روش سرکوب اعتراضات را به مقامات امنیتی عراق معرفی کرده است. سلیمانی گفته بود: «ما در ایران می‌دانیم چه رفتاری با معترضان بکنیم. این اتفاق در ایران افتاد و ما توانستیم آن را کنترل کنیم.»



آرش - صبحی January 10, 2021 02:42 PM

کمنرل کردن از طریق تک تیراندازان از پشت بامها وپرتاب دانشجویان از طبقات خوایگاه با فریاد یا زهرا و برگبار بستن مردم در نیزارهای بوسیله دوشکا وخناسه وبتیر بستن مردم در خیابانها روشهائی بوده وهستند که سردار ملعون قاسم سلیمانی یا عزیز جعفری ودیگر سرداران جنایتکار پاسداران از آنها رمز گشائی نمیکنند اگر دنیای مجازی نبود تا جنایات این بی پدر ومادرهای حرامی را بتصویر بکشد دست بکشتارهای هزار هزار میزدند مباد تصورشود که محمد خاتمی یا حسن روحانی یا خامنه ای وهاشمی رفسنجانی با این روشها کوچکترین مخالفتی داشتند! نه بسیار هم موافق بودند چون اصل آنها مثل امام ملعونشان مصلحت نظام است ونه جان جوانان مردم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: