آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 2 بهمن ماه 1399 = 21-01 2021

وزیر ارتباطات به دلیل عدم فیلتر اینستاگرام احضار شد

با اعلام جرم دادستان کل کشور؛ وزیر ارتباطات به دلیل عدم فیلتر اینستاگرام به دادسرا احضار شد

خبرگزاری هرانا – محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اعلام جرم دادستان کل کشور و شکایت صداوسیما به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد. گفته می شود که این احضار در پی عدم اجرای برخی از دستورات مقام ‌های دولتی از قبیل فیلترینگ اینستاگرام، کاهش پهنای باند بین‌الملل، انسداد فیلتر شکن ها و همچنین حمایت از پیام ‌رسان‌های بومی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از عصر ایران، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام جرم دادستان کل کشور و شکایت صداوسیما به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

بر اساس این گزارش، اعلام جرم دادستان کل کشور شامل محور‌هایی چون: استنکاف از اجرای اوامر قضایی در مورد فیلتر کردن اینستاگرام علیرغم حکم صادره، استنکاف از اجرای دستورات مقام‌های دولتی که اشاره به ابلاغ رییس مرکز ملی فضای مجازی به وزارت ارتباطات برای کاهش پهنای باند بین‌الملل و محدودسازی پیام رسان‌های خارجی دارد؛ عدم اجرای مصوبات شورای عالی فضای مجازی از جمله مصوبه سال ۹۱ شورا در مورد انسداد فیلترشکن‌ها و VPN‌ها و همچنین مصوبه حمایت از پیام‌رسان‌های بومی است.

از دیگر دلایل احضار وزیر ارتباطات به دادسرای فرهنگ و رسانه، رسیدگی به شکایت مردم اهواز و چند شهر دیگر از این وزیر، شکایت جاویدنیا معاون سابق دادستان کل کشور از جهرمی و همچنین شکایت سازمان صداوسیما از این مقام مسئول بدنبال اظهار نظر وی در مورد بازپس‌گیری فرکانس‌های باند ۷۰۰ و ۸۰۰ است.



شهنام January 21, 2021 10:33 AM

عشوه های برنامه ریزی شده ی دو قوه برای کسب محبوبیت به خصوص برای این جوجه تروریست و آخوندک روحانی بعد از افتضاح قابل پیش بینی بورس و خاک بر سر جامعه ای اوج موفقیتش در داشتن یا نداشتن یک اپلیکیشن مسخره ی از رده خارج است ملت ایران به پا خیزید اول حمله به مراکز نظامی و مسلح شدن و بعد حمله به بیت رهبری آزاد که شوید نه تنها اینترنت آزاد بلکه شرف و اعتبار و پول ملی قوی هم خواهید داشت بپا خیزید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: