آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 8 بهمن ماه 1399 = 27-01 2021

اخراج مجری صدا و سیما به دلیل اظهار نظر میهمان

خبرگزاری هرانا – حبیب رحیم ‌پور ازغدی، سردبیر و مجری برنامه “زاویه” در شبکه چهار صدا وسیما، از اخراج خود خبر داد. پیشتر جهان بزرگی، یکی از مهمانان این برنامه نسبت به عملکرد دولت انتقاد کرده بود که با واکنش های انتقادی از سوی دولت و رسانه ها همراه شد. مدیر شبکه چهار صدا و سیما، در واکنش به این خبر، مدعی شده که اخراج وی صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از مهر، حبیب رحیم ‌پور ازغدی، سردبیر و مجری برنامه “زاویه” در شبکه چهار صدا وسیما، از اخراج خود خبر داد.

حبیب رحیم‌پور ازغدی دی این خصوص گفت: ” من اخراج شده‌ام. به‌نظر می‌رسد دنبال بهانه‌ای می‌گشتند، به این دلیل که برنامه زاویه انتقادی بود، استقلال رای داشت و به‌دنبال این بود که فضا را از تک‌صدایی دربیاورد”.

پیشتر جهان بزرگی، یکی از مهمانان این برنامه نسبت به عملکرد دولت انتقاد کرده بود که با واکنش های انتقادی از سوی دولت و رسانه ها همراه شد.

وی در این برنامه گفته بود: “مسئولی می‌نشیند خانه و ممکن است پای منقل باشد و سر نمی‌زند به این طرف و آن طرف ببیند در مملکت چه می گذرد، حتی وزرایش نمی توانند با او تماس بگیرند”.

به دنبال آن شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما به اظهارات آقای جهان بزرگی واکنش نشان داده و از رئیس سازمان خواست؛ با عوامل موثر برخورد قاطع کند.

بر اساس گزارش منابع داخلی، مدیر شبکه چهار صدا و سیما، در واکنش به این خبر، مدعی شده که اخراج وی صحت ندارد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: