آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 2 اسفند ماه 1399 = 20-02 2021

همدان؛ بازداشت به دلیل تبلیغ ماساژ برای جنس مخالف

خبرگزاری هرانا – مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از بازداشت یک ماساژور در همدان به دلیل آنچه “پذیرش و تبلیغ ماساژ برای جنس مخالف” عنوان کرده، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از بازداشت یک ماساژور در همدان خبر داد.

محمد کریمی با بیان اینکه این فرد در منزل مسکونی خود اقدام به “پذیرش و ماساژ حتی برای بانوان” می کرد مدعی شد: “بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، این فرد فاقد هرگونه مجوز قانونی از مراجع ذیصلاح بود و ضمن تبلیغات در فضای مجازی، اقدام به تهیه و توزیع کارت ویزیت هم می‌کرد”.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: “در سال جاری بیش از ۱۰ واحد متخلف ماساژ درمانی برای جنس مخالف شناسایی شده‌اند”.

در این گزارش به هویت شهروند بازداشت شده اشاره ای نشده است.

بازداشت یک ماساژور در بیرجند

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی از بازداشت یک ماساژور در بیرجند به دلیل آنچه “تبلیغ ماساژ برای جنس مخالف” عنوان کرده، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی، از بازداشت یک ماساژور در بیرجند خبر داد.

علی محمدپور دلیل بازداشت این فرد را “تبلیغ ماساژ برای جنس مخالف” در شبکه اجتماعی عنوان کرد و مدعی شد: “این فرد دارای چندین صفحه در شبکه‌های اجتماعی بوده که با ارائه اطلاعات دروغین در حوزه ماساژ در پی رسیدن به اهداف غیراخلاقی خود بوده است.”

در این گزارش به هویت شهروند بازداشت شده اشاره ای نشده است.

تحمیل سبک زندگی و مبارزه با آنچه “سبک غربی” زندگی خوانده می شود از نخستین سال های عمر حکومت جمهوری اسلامی در ایران محل کشمکش بین شهروندان و حکومت بوده است.

این تحمیل شیوه در حالی است که اعلامیه جهانی حقوق بشر در ماده ۳ چنین بیان می کند: هر فردی حق زندگی، آزادی و امنیت شخصی دارد و در اصل ۱۲ نیز آمده نباید در زندگی خصوصی، امور خانوادگی، اقامتگاه یا مکاتبات هیچ‌کس مداخله‌های خودسرانه صورت گیرد یا به شرافت و آبرو و شهرت کسی حمله شود. در برابر چنین مداخله‌هایی برخورداری از حمایت قانون حق هر شخصی است.

با این حال ورود به حریم خصوصی شهروندان و مداخله در امور فردی آنان از جمله انتقاداتی است که به نظام قضایی و انتظامی ایران وارد است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: