آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 20 مرداد ماه 1400 = 11-08 2021

عکس؛ منظور خامنه‌ای از تامین واکسن به هر شکل ممکن

سایت داخلی رویداد24 امروز در گزارشی نوشت: واقعیت‌هایی از تصاویر خط تولید واکسن برکت...هیاهوی بسیار برای هیچ!

تصاویری که برای اولین بار از خط تولید واکسن برکت منتشر شد، به بازدید جمعی از خبرنگاران از فاز یک و دو "کارخانه تولید واکسن کووایران برکت" مربوط می‌شود. در این عکس‌ها انواع مختلف ماسک پرسنل، هولوگرام‌های چسبیده به انگشت، دمپایی‌های روبسته، واکسن‌های افتاده کفِ باکس بسته‌بندی، کارتون‌های چیده شده کنار پرسنل، کارکنان بدون دستکش، با دمپایی‌هایی بدون روکش محافظتی و... در حال انجام مراحل آماده‌سازی این واکسن هستند. در این تصاویر که در خبرگزاری فارس و تسنیم منتشر شدند می‌بینیم که برچسب‌های ویال نیز بدون دستگاه و به صورت دستی و تک به تک چسبانده می‌شوند، همچنین در اتاق ایزوله نیز کارمندی با کفش معمولی و بدون گان و دستکش حضور دارد.

برخی کاربران این تصاویر را با تصاویر منتشره از مراحل آماده‌سازی واکسن بیون‌تک فایزر مقایسه کرده‌اند. کاربری در توییتر نوشته: فقط تصور کنید به فرض امکان تولید میلیونی و اثربخش بودن واکسن ایرانی، چقدر زمان لازمه تا کارمند‌های این "دفتر تولیدی" بتونند اون برچسب‌ها رو روی شیشه‌ها بچسبونند!

کاربر دیگری با انتشار تصاویری از خط تولید واکسن فایزر و مدرنا نوشت: فکر نکنید ما خط تولید صنعتی رو تا حالا ندیدیم، این چیزی که در تصاویر به عنوان خط تولید واکسن برکت نشان داده شده شبیه سوله‌هایی است که بخش خبری بیست و سی به سراغ آن‌ها می‌رود و ماموران وزارت بهداشت آنجا را پلمپ می‌کنند!

عکس زیر: تبلیغ واکسن برکت روضه در هیئت های عزاداری محرم که به گفته خامنه ای ملت و کشور به این مجالس با برکت احتیاج دارد. به دلیل برگزاری همین مراسم فاجعه بار فوتی‌های كرونا در مشهد سه رقمی شده و به گفته پزشکان وضعیت در این کلان شهر غیر قابل کنترل شده است.

ایران پرس نیوز




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: