آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 19 اسفند ماه 1399 = 09-03 2021

دانش آموز آمریکایی بمب دست ساز در کلاس منفجر کرد

یک دانش آموز دبیرستانی در آمریکا، بمب دست ساز خود را در کلاس منفجر کرد که بر اثر آن وی و چهار دانش آموز دیگر زخمی شدند.

به گزارش پایگاه اینترنتی هیل، یک دانش آموز دبیرستانی در ایالت میشیگان آمریکا، یک بمب دست ساز را در کلاس درس منفجر کرد. بر اثر این انفجار، وی و چهار دانش آموز دیگر زخمی شدند.

پلیس ایالتی میشیگان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد نیرو‌های اداره پلیس شهر «نواِیگو» (Newaygo) صبح دوشنبه پس از اطلاع از وقوع انفجار در یکی از کلاس‌های درس، به دبیرستان «نوایگو» اعزام شدند.

در بیانیه پلیس در این باره آمده است یک دانش آموز ۱۶ ساله، که نام وی اعلام نشد، این بمب دست ساز را که همراه با خود به دبیرستان آورده بود، منفجر کرد.

این دانش آموز که در این حادثه به شدت زخمی شده بود، به بیمارستان منتقل شد. چهار دانش آموز دیگر نیز که در این حادثه به صورت مختصر زخمی شدند، به بیمارستان انتقال پیدا کردند. یکی از معلمان این مدرسه نیز که بر اثر این حادثه، دچار مشکل تنفسی شده بود تحت درمان قرار گرفت.

پلیس ایالتی در بیانیه خود اعلام کرد: تحقیقات درباره نوع مواد استفاده شده در این بمب دست ساز و شرایط وقوع انفجار، ادامه دارد.

«میشل رابینسون» سخنگوی پلیس ایالتی میشیگان روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی خود در این باره گفت مسئولان بر این باورند که این دانش آموز "انگیزه سوئی" در این حادثه نداشته است.

در پی وقوع این انفجار، دبیرستان مذکور تخلیه شد، و همه مدارس ناحیه «نوایگو» تعطیل شدند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: