آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 22 مرداد ماه 1400 = 13-08 2021

کرونا؛ هشدار پزشکان؛ سویه دلتا به سراغ خردسالان رفت

شیوع سویه دلتا ویروس کرونا بسیاری از کودکان آمریکایی را مبتلا کرده و آخرین موارد هفتگی ابتلا در مقایسه با پایان ماه ژوئن حدود ۱۱ برابر افزایش یافته است.

به گزارش رسانه های آمریکايی، با شیوع سویه دلتا در آمریکا موج بزرگی از بستری کودکان در بیمارستان های آمریکا را فراگرفته است.

براساس داده‌های موجود، آزمایش تعداد بیشتری از کودکان در ایالات متحده مثبت شده و موارد از ابتدای ماه جولای پس از مدتی کاهش به طور پیوسته افزایش یافته است.

آکادمی اطفال آمریکا آخرین گزارش خود را در مورد موارد ابتلا به کووید ۱۹ در کودکان منتشر کرد و اظهار داشت: حدود ۹۴ هزار مورد بیماری کووید ۱۹ در میان کودکان بین ۲۹ جولای و ۵ آگوست گزارش شده است که ۱۵ درصد از کل موارد گزارش شده هفتگی در ایالات متحده را شامل می‌شود.

تعداد کل موارد ابتلا به کووید ۱۹ در کودکان از ۲۲ ژوئیه، طی دو هفته چهار درصد افزایش یافته و موارد ابتلا به کووید ۱۹ در کودکان در ایالات متحده با نوسانات چشمگیری روبرو شده است.با این حال، آخرین موارد هفتگی در مقایسه با موارد در پایان ماه ژوئن حدود ۱۱ برابر افزایش یافته است.

آکادمی اطفال آمریکا، خواستار جمع آوری داده‌های بیشتر در مورد تأثیرات طولانی مدت بیماری همه گیر بر کودکان از جمله آثار جسمی، روحی و روانی شد.تا ۵ آگوست، حدود ۴.۳ میلیون کودک در ایالات متحده از زمان شیوع ویروس به کووید ۱۹ مبتلا شده اند.



خسرو August 13, 2021 10:27 AM

چقدر جریان وجود و شیوع این کرونا عجیب و پیچیده است من فکر میکنم تنها راه نجات از این بلای آسمانی قرنطینه کردن تمام مردم دنیا بمدت حداقل 4 تا 6 هفته است تا درهای انتشار آنرا بکلی بست تا این ویروس نابکار نابود شود اما قرنطینه باید بسیار شدید باشد یعنی مردم واقعاً باید برای مدتی خود را در خانهایشان محبوس کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: