آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 12 مرداد ماه 1400 = 03-08 2021

کرونا/ایران؛ سد سیستم بهداشتی در حال شکستن+فیلم

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری روز سه‌شنبه ۱۲مرداد در گفتگویی تلویزیونی درباره تاخت و تاز کرونا در ایران گفت: تعداد اصلاح شده کشته‌های روزانه ۷۰۰-۸۰۰ نفر است!

پیام طبرسی گفت: سد سیستم بهداشتی کشور دارد شکسته می‌شود، در برخی مراکز ۵۰نفر در نوبت اسکن هستند.

وی افزود: متاسفانه یکی از بدترین روزها دیروز بود. ۳۷۰۰۰هزار نفر مثبت، ۵۰۰۰نفر بستری در یک روز...متاسفانه ۴۰۰- ۵۰۰ نفر را از دست دادیم، تعداد اصلاح شده کشته‌های روزانه ۷۰۰-۸۰۰نفر است!

دبیر کمیته علمی کشوری کووید-۱۹ هم گفت: هرچه لود ویروس در جامعه بیشتر باشد، امکان جهش ویروس در جامعه بیشتر است. در عین حال در صورت عدم رعایت، جهش‌های جدیدی مانند لامبدا هم می‌تواند وارد کشور شود. البته هنوز در ایران این جهش را نداشتیم، اما در دنیا در کشورهایی مانند آمریکا داشتیم که مواردی گزارش شده و یک نفر در ترکیه گزارش شده است و اگر مراقب نباشیم و پروتکل ها را رعایت نکنیم، لامبدا می‌تواند موج بعدی ما باشد.

فیلم زیر: مدیرعامل سازمان بهشت زهرای تهران است که می گوید سن و سال اصلا مطرح نیست، دیروز کودکی را دفن کردیم، جوان ٢٠ ساله، ٣٠ ساله و... شرایط بهشت زهرا غیر قابل تصور است، تعداد متوفی خیلی زیاد است...




www.youtube.com/watch?v=6nwxWykmyQc

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Seek May 12, 2021 08:24 PM

سازمان جهانی بهداشت جزئی از سازمان ملل است در این "ناسازمان" بیشتر پستهای ‌کلیدی را به جهان سومی ها میدهند این افراد اگر در کارشان مهارت داشتند کشورهای عقب افتاده خودشان را سازمان میدانند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: