آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 19 فروردین ماه 1400 = 08-04 2021

روسیه: آمریکا و متحدانش شرکای قابل اعتمادی نیستند

وزیر امور خارجه روسیه گفت: مسکو به هر اقدام غیردوستانه واشنگتن پاسخ خواهد داد. آمریکا و متحدانش شرکای قابل اعتمادی نیست.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از الجزیره، وزیر خارجه روسیه با انتقاد از رفتار مقامات آمریکایی، رویکرد این کشور در قبال مسکو را احمقانه توصیف کرد.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: آمریکا رویکرد احمقانه‌ای در برابر مسکو در پیش گرفته است و ما به هر نوع تحریمی که علیه روسیه اعمال شود، پاسخ خواهیم داد.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه همچنین گفت: مسکو به هر اقدام غیردوستانه واشنگتن پاسخ خواهد داد. آمریکا و متحدانش شرکای قابل اعتمادی نیست.

او همچنین گفت: اظهارات واشنگتن در مورد ایجاد روابط با مسکو غیرقابل قبول است و ما انتظار داریم اقدامات مشخصی از سوی آن‌ها انجام شود.

روز گذشته نیز وزیر خارجه روسیه با انتقاد از رویکرد واشنگتن در خاورمیانه گفته بود: سیاست‌های آمریکا بر ایجاد هرج و مرج در منطقه معطوف شده و مسکو مخالف این راهبرد است.

او همچنین آمریکا را به تشدید سیاست تفرقه متهم و اعلام کرده بود: ما در منطقه شاهد فرآیند‌های نامشخصی هستیم که اتفاق افتاده است؛ زیرا آمریکا استراتژی‌های تفرقه انگیزی را ایجاد کرده که همه چیز را تغییر می‌دهد و منطقه را بی ثبات می‌کند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: