آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 31 اردیبهشت ماه 1400 = 21-05 2021

نوه‌های ملکه انگلیس، بی‌بی‌سی را به حقه بازی متهم کردند

شاهزاده ویلیام و شاهزاده هری، فرزندان ولیعهد بریتانیا در بیانیه هایی شدیداللحن از شبکه «بی بی سی» و رسانه های این کشور به دلیل «رفتار غیراخلاقی» با مادرشان در دهه ۱۹۹۰ انتقاد کردند.

به گزارش یورونیوز، این بیانیه پس از آن صادر شد که در گزارش اخیر شبکه «بی بی سی» درباره مصاحبه سال ۱۹۹۵ مارتین بشیر، خبرنگار این شبکه با شاهزاده دایانا، مادر شاهزاده ویلیام و شاهزاده هری، از «رفتار حقه آمیز» این خبرنگار برای انجام این مصاحبه سخن گفته شده بود. شبکه «بی بی سی» ماه نوامبر با تحقیق درباره شرایط انجام مصاحبه مارتین بشیر با شاهزاده دایانا موافقت کرده بود.

چارلز اسپنسر، برادر شاهزاده دایانا پیش از این ادعا کرده بود که مارتین بشیر برای متقاعد کردن خواهرش به مصاحبه جنجالی سال ۱۹۹۵ به استفاده از اسناد تقلبی و روش های «غیراخلاقی» متوسل شده بود.

شاهزاده دایانا در سال ۱۹۹۵ در مصاحبه با مارتین بشیر که از برنامه «پانوراما» در شبکه «بی بی سی» پخش شد در مورد زندگی مشترکش با شاهزاده چارلز، ولیعهد بریتانیا گفت: «در این ازدواج سه نفر حضور داشتند، کمی زیادی شلوغ بود.»

اشاره شاهزاده دایانا به رابطه همسرش با کاملیا پارکربولز، همسر کنونی شاهزاده چارلز بود.

شاهزاده ویلیام، دومین وارث تخت سلطنت بریتانیا در بیانیه خود نوشته است: «روش حقه آمیزی که برای انجام این مصاحبه به کار گرفته شد در آنچه مادرم به زبان آورد تاثیر داشت.»

شاهزاده هری نیز در بیانیه خود گفته است که «فرهنگ سوءاستفاده و استفاده از روش های غیراخلاقی در نهایت جان او [شاهزاده دایانا] را گرفت.»

مادر شاهزاده ویلیام و شاهزاده هری در سال ۱۹۹۷ در جریان یک حادثه رانندگی در پاریس کشته شد. گروهی از عکاسان رسانه ها در زمان حادثه در حال تعقیب خودروی شاهزاده دایانا بودند. عروس ملکه بریتانیا یک سال پیش از مرگ از شاهزاده چارلز طلاق گرفته بود.

شبکه «بی بی سی» در واکنش به گزارش تحقیق درباره مصاحبه مارتین بشیر با شاهزاده دایانا در نامه ای به اعضای خانواده سلطنتی از آنها عذرخواهی کرده است. مارتین بشیر که تا هفته پیش یکی از سردبیران بخش خبری «بی بی سی» بود نیز به «دلایل پزشکی» که عوارض ناشی از ابتلا به بیماری «کووید ۱۹» گزارش شده است از سمت خود کنار رفت.


خاندان سلطنتی انگلیس رو به فروپاشی است؟
یکشنبه، 24 اسفند ماه 1399 = 14-03 2021

انتشار کاریکاتوری از ملکه انگلیس و مگان مارکل در مجله فرانسوی شارلی ابدو (تصویر زیر) که یادآور کشته شدن جورج فلوید، شهروند سیاه‌پوست آمریکایی به دست یک افسر پلیس سفیدپوست است، جنجال به پا کرد.

این کاریکاتور با عنوان «چرا مگان کاخ باکینگهام را ترک کرد» منتشر شده است. در این تصویر گردن عروس نوه انگلیس زیر زانوی الیزابت دوم در حال فشرده شدن است و او می‌گوید: برای اینکه دیگر نمی‌توانستم نفس بکشم.

در این کاریکاتور ملکه انگلیس با پیراهنی زرد رنگ و در حالی که لبخند شیطانی به لب دارد و چشمانش به رنگ قرمز دیده می‌شود، روی گردن مگان زانو زده است.

ایران پرس نیوز




شهنام May 21, 2021 03:45 PM

بالاخره خیاط در کوزه افتاد و افراد خانواده ی سلطنتی هم فهمیدند که با چه انگل هایی در بی‌بی سی طرف هستند مصاحبه‌های بی‌ بی‌ سی و اقمارش با وطنپرستانی همچون شاه فقید را ببینید که چطور موذیانه و با نهایت بی‌ادبی و استفاده از جملات طعنه آمیز سعی در به دام انداختن قربانیان خود دارند مصاحبه پرزیدنت ترامپ با جاسوس کثیف جاناتان سوان یا مصاحبه ی پرزیدنت دوترته رییس جمهور فیلیپین با تیم به اصطلاح خبرنگاری شبکه ی لجن پراکنی الجزیره نمونه‌های بسیار بارزی از این سیاست کثیف توهین به ملت‌های آزاد اندیش و رهبرانشان و تاریخ سازی به سبک امپراطوری انگلیس می‌باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو May 21, 2021 10:02 PM

همنطورکه روزنامه کیهان درایران متعلق به خامنه ای و سپاه است بی بی سی لندن هم متعلق به ارگان استعمارگر جهانی خاندن ملکه انگیس است که که آنرا برای بی ثبات کردن کشورهای جهان سوم وکودتا کردن برعلیه حکومت های جهان سوم وترویج نفاق وایجاد جنگ های نیابتی استفاده کرده و می کند دردوران برپائی جشن دوهزارپانصد ساله شاهنشاهی توسط خاندان پهلوی بی بی سی لندن به نفرت پراکنی افسارگسیخته برعلیه حکومت پهلوی وجابنداری ازاسلامیون وتوهم زده گان بیسوادمذهبی مشغول بود که بشدت با انچه حکومت پهلوی برای هویت تاریخی مردمان ایران درمنطقه خاورمیانه برپا کرده بودمخالف بودوشاه وهمسرش به اقدامات ضداسلامی معرفی میکرد-بدون شک ازتلویزیون های لابی حکومت اخوندی درانگلیس باخبرید-

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: