آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 18 اردیبهشت ماه 1400 = 08-05 2021

موشک سرگردان چینی کی و کجا سقوط خواهد کرد؟

پژوهشگران نظامی آمریکا یافته‌های جدیدی درباره زمان و مکان سقوط موشک چینی اعلام کردند.

وب‌سایت گلف گزارش کرد محل جدید و احتمالی سقوط موشک چینی شناسایی شده است و یک مرکز تحقیقات نظامی آمریکا انتظار دارد بقایای موشک چینی تا بامداد روز یکشنبه وارد جو زمین شود.

طبق این گزارش، برخی منابع محل فرود احتمالی بقایای موشک از کنترل خارج‌شده چینی را شمال سودان عنوان کرده بودند. با وجود این، منابعی در یک مرکز تحقیقات نظامی آمریکا عنوان کردند موشک چینی احتمالاً حوالی نیمه‌شب شنبه و بامداد یکشنبه (به وقت گرینویچ) در منطقه‌ای از آسیای میانه در تاجیکستان یا ترکمنستان فرود خواهد آمد.

سازمان هوافضای آمریکا در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: آخرین پیش‌بینی مرکز مطالعات کوردز نشان می‌دهد بقایای موشک Long March ۵B حوالی ساعت ۰۴:۱۹ بامداد یکشنبه (به وقت گرینویچ) در نقطه‌ای از زمین سقوط خواهد کرد.

آخرین پیش‌بینی کوردز نشان می‌دهد محل ورود بدنه موشک به جو زمین بر فراز جزیره شمالی در نیوزیلند خواهد بود، اما این مرکز هشدار داد محل ورود بدنه موشک می‌تواند نقاط وسیعی از جهان را پوشش دهد.



Chingolah May 8, 2021 11:17 AM

أنا الآه ول موشك راجعون
اكنون كه سپاه پاسداران مشغول امتحان موشك هاى چينى و كره اى است ،،
از أمت مسلمان تقاضا داريم كه سوراخ موش بخرند،، لاكن ما موشك ها را هوا ميكنيم ولى محل فرود ان خواست خداست
الهم وجينگ جونگ و ترزدن به كل جماعت فد دنيا والاخره ( امام شيت داماتظله)

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیدواریم و دعا می کنیم !!! May 8, 2021 04:33 PM

ای کاش بر «سر بیت رهبری»، فرود آید

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایرانی May 9, 2021 03:04 AM

هر دم از این باغ بری میرسد!
تازه تر از تازه تری میرسد!
نمیدونم برای اینکه به جناب شی جین پینگ چه چیزی برخورده که ج ا سعی دارد سیبل هدف را به طرف روسیه برگرداند! نمیدونم توجه کردید یا نه ولی به نظر شما تازگی ها از ظریف و غیره گرفته چرا سعی دارند اینگونه جلوه دهند که روسیه برای ایران خطر بزرگی هست؟ شاید به تلافی طرد شدن در سوریه و تار و مار سپاه در آنجاست یا چه حکمتی دارد؟ فقط میدانم ایران دو خطر عمده دارد آنهم در درجه اول همون چین افسار پاره کرده و انگلستان مکار و حیله گر و شدیدا حسود به ایران و پیشینه اش! نمیدانم برای دنیا کدام خطرناکتر هست؟ انگلستانی که با فراماسونری دنیا را میگرداند یا چین که میخواهد کل دنیا را برده خود سازد؟ خداوند دنیا و مردم نیکوکار را از شر ایندو محافظت فرماید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: