آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 26 اردیبهشت ماه 1400 = 16-05 2021

آتش‌سوزی عمدی یک مرکز ترک اعتیاد در مشهد؛ کشته

آتش‌سوزی عمدی یک مرکز ترک اعتیاد در مشهد، مرگ و مصدومیت ۲۷ نفر را در پی داشت

خبرگزاری هرانا – دادیار ناظر بر مراکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، علت وقوع آتش‌سوزی در یکی از مراکز ترک اعتیاد در حومه مشهد را عمدی عنوان کرد و گفت که در پی این رویداد ۳ تن از افراد حاضر در مکان مذکور جان باخته و ۲۴ نفر نیز مجروح شده اند. به گفته وی تاکنون سه متهم در این راستا بازداشت شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایرنا، دادیار ناظر بر مراکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از مرگ و مصدومیت ۲۷ تن از افراد حاضر در آتش سوزی محوطه داخلی یک مرکز ترک اعتیاد واقع در روستای دستگردان حوالی میامی مشهد خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: سه تن از افراد حاضر در مکان حریق‌ بر اثر صدمات وارده جان باختند و این حادثه ۲۴ مجروح نیز برجای گذاشت که پس از امدادرسانی اولیه در محل، برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

دادیار ناظر بر مراکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با بیان اینکه تحقیقات در حال انجام است و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود، در این خصوص عنوان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته این آتش‌سوزی عمدی بوده و تا کنون سه متهم بازداشت شده‌اند.

او افزود: آتش‌نشانان همزمان با عملیات مهار حریق، اقدام به امدادرسانی به ۲۰۰ نفر از افراد حاضر در این مکان کرده و این جمعیت را به خارج از محدوده خطر انتقال دادند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: