آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 12 مرداد ماه 1400 = 03-08 2021

مراسم تنفیذ رئیسی؛ تاجرمسلکان اروپايی و.. اسرائیل


مراسم تنفیذ رئیسی امروز با حضور خامنه ای برگزار شد. به این ترتیب دوران ریاست جمهوری رئیسی با برگزاری مراسم تنفیذ آغاز و دولت هشت ساله روحانی پایان یافت.

مراسم تنفیذ رئیسی در حالی برگزار شد که اعزام یک مقام ارشد اروپايی به تهران با واکنش شدید اسرائیل مواجه شده است.

وزارت خارجه اسرائیل خطاب به اتحادیه اروپا نوشته است که اعزام نماینده به مراسم سوگند «قصاب تهران» در روزهایی که حکومت ایران باعث مرگ دو شهروند اروپایی شده، «خوی تجاوزگری رژیم آیت‌الله‌ها» را تقویت خواهد کرد.

این نهاد در بیانیه‌ای اعلام کرد: شرکت نماینده اروپا در این مراسم درست پس از آن صورت می‌گیرد که رژیم ایران دو غیرنظامی را که یکی از آن‌ها از کشورهای عضو اتحادیه اروپا بود، در اقدام تروریستی دولتی علیه یک کشتی غیرنظامی کشت.

وزارت خارجه اسرائیل افزوده که اعزام نماینده اتحادیه اروپا به مراسم تهران «نشان سنجش نادرست» و تصمیمی «شرم‌آور» است زیرا این آیین، چیزی جز «تاجگذاری قصاب تهران» نیست.

وزارت خارجه اسرائیل در بیانیه خود درباره حضور نماینده اروپا در مراسم تحلیف رئیسی افزود: «این تصمیم باعث تعجب شده و نشان دهنده اشتباه در قضاوت است. اتحادیه اروپا باید حضور نماینده خود در این رویداد را لغو کند.

سخنگوی وزارت خارجه اسرائیل ابراهیم رئیسی را «قصاب تهران» توصیف کرد که «دستش به خون هزاران شهروند ایرانی آعشته است.

«قصاب تهران» لقبی است که نخست وزیر و وزیر خارجه اسرائیل بلافاصله بعد از اعلام خبر پیروزی ابراهیم رئیسی در انتخابات اخیر ریاست جمهوری برای وی به کار برده‌اند.



سیاوش August 3, 2021 10:19 AM

شرم بر شما که شریک دزد و رفیق قافله هستید انسانهای فاقد شرف و شعور و همدست قصاب آدمکش

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا August 3, 2021 10:44 AM

اگر کسی شکی داشت در جنایتکار و بی شرف بودن این طایفه تبه کار , حال تردیدی ندارند که با یک فرقه جانی و بی شرف سر کار دارند
این زنان و مردانی که در این گرد هم آیی ادم کشان حضور داشتنند , به این ادم کش نگاه میکنند و به دروغ های که این بی شرف شیعه نشجوار میکند گوش میدهند
به روی کثیفشان نمیاورند که هزاران کودک و زن و مرد ایرانی را در این ۴۲ سال سلاخی کردنند
که به زنان و مردان اذادی خواه ایرانی تجاوز کرده اند
که هموطنان به زنجیر کشیده ما را در زندان ها شکنجه کرده و بقتل رسانده اند
که ثروت کودک و زن و مرد و محرومین را به یغما بردنند و در بانک های معاندین مخفی کردنند
که با کمک بشار جنایتکار ده هزار کودک و ششصد هزار انسان بیگناه را سلاخی کردنند
شما ها , چه با عمامه کثیف و چه حرامزاده و تفاله های قادسیه , جنایتکاران بر علیه بشریت هستید

گزارش یا اعتراض به این نظر


ویرانی های اسلامی !!! August 3, 2021 10:49 AM

در روز تغییر «سر تدارکچی رهبر» چندین فاکتور و معیارهای مهم را بایستی ثبت و در نظر داشته باشیم

«کارنامهٔ سرتدارکچی انتصابی جدید آقا» (رئیسی جنایتکار) که حالا «نور چشمی جدید آقا شده» و «نظر آقا به او نزدیکتر است» تا نظر ۸۵ میلیون ایرانی ستمدیده و اسلام زده، را بر اساس این «فاکتورها و معیارها» محاسبه خواهیم کرد تا ببینیم که تا چه حد این جنایتکار اسلامی در «خرابی، ویرانی و عمیق کردن مشکلات مردم»، کشور و ملت را در «منجلاب عمیق» فرو خواهد برد

فاکتورها و معیارهایی که با گذشت سالها همیشه « روند افزایشی» داشته و «هرگز روند کاهش در آنها دیده نشده»، و یا بعبارت دیگر با اشغال و موجودیت نکبت بار جمهوری اسلامی بر قدرت و حاکمیت بر کشور، «هرگز و هرگز، روند نزولی نخواهند داشت»

همهٔ این «معیارها و فاکتورها» در همان روز های آغازین حکمرانی رئیسی بایستی در نظر گرفته شوند که بطور حتم «بدتر و شدیدتر» هم خواهند شد تا «پشتوانهٔ کارنامه اعمال دولت او» شوند و در تاریخ معاصر ایران ثبت شوند تا نسل های آیندهٔ ایران «هرگز و هرگز» دوباره در دام این فریبکاران، غارتگران، جنایتکاران و اجنبی تباران اسلامگرا و اشغالگر شیعه گرفتار نشوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: