آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 10 خرداد ماه 1400 = 31-05 2021

کمک کشور اروپايی به آمریکا برای جاسوسی از "مرکل"

آژانس امنیت ملی آمریکا با استفاده از یک قرارداد همکاری با سازمان اطلاعات خارجی دانمارک، اقدام به جاسوسی از مقام های ارشد اروپایی می کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی « دی ‍‌‍‌آر» دانمارک، این تحقیقات که مربوط به سال های 2012 تا 2014 میلادی است نشان می دهد آژانس امنیت ملی آمریکا با استفاده از کانال های اطلاعاتی دانمارک از مقام های ارشد سوئد، نروژ، فرانسه و آلمان جاسوسی کرده است.

این یافته ها نتیجه تحقیقات داخلی سرویس اطلاعات دفاعی دانمارک از سال 2015 میلادی است. 9 منبع آگاه و نزدیک به این تحقیقات گفته‌اند که آژانس امنیت ملی آمریکا با استفاده از یک قرارداد همکاری با سازمان اطلاعات خارجی دانمارک، اقدام به جاسوسی از مقام های ارشد اروپایی می کرده است.

تحقیقات سرویس اطلاعات دفاعی دانمارک در سال 2014 میلادی و پس از نگرانی های مربوط به نشت و درز اطلاعات ادوارد اسنودن پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا آغاز شد. آژانس امنیت ملی آمریکا حاضر به اظهارنظر در این باره نشده است.



شهنام May 31, 2021 02:26 PM

تمام عالم میدانند که مرکل زاده و پرورش یافته آلمان شرقی سابق بوده و همکاریش با کا گ ب در آن زمان زبانزد خاص و عام است جالب است بدانید پوتین هم مسئولیت دفتر کا گ ب در آلمان شرقی را بر عهده داشت و شکی نیست که این دو همدیگر را از قدیم میشناسند و دل میدهند و قلوه میگیرند و همکاری این دو گلوبالیست چپکار به خصوص در زمینه خط لوله گاز روسیه به آلمان و به گروگان گرفتن منبع انرژی اروپا که دیگر اظهر من الشمس است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: