آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 22 تیر ماه 1400 = 13-07 2021

فعال داخلی: باندهای طرفدار رئیسی بجان هم خواهند افتاد

یک نمایندۀ پیشین مجلس شورای اسلامی، یکدست شدن قدرت در جمهوری اسلامی را بی معنا خواند و گفت: به شش ماه نخواهد کشید که خود اصولگرایان "به تیپ و تار هم خواهند زد"، زیرا آنان، به گفتۀ شیرزاد، از فرهنگ گفتگو بی بهره‌اند و امورشان را با "قهر و حذف یکدیگر حل و فصل" می‌کنند و به همین خاطر ناتوان از ادارۀ امور کشور و تعامل با جهان خواهند بود.

به گزارش رادیو فرانسه، احمد شیرزاد گفته است که اصولگراها "یاد گرفته اند برای رسیدن به اهداف خود و مسائلی که پیش رو دارند از نهادهای حاکمیتی و مدل قهری استفاده کنند" و برای رسیدن به مقاصد خود "شیوه‌های حذفی" را به کار بگیرند.

شیرزاد یادآوری کرده است که احمدی نژاد "محصول جبهۀ اصولگرایان بوده است" و "اصولگراتر از علی لاریجانی نمی‌توانیم پیدا کنیم". اما، به گفتۀ او، نهایتاً دیدیم که چگونه اصولگرایان مسائل خود را با آن دو "حل و فصل کردند."

وی سپس با انتقاد از روش‌های قهری و حذفی اصولگرایان گفته است که اینان بی بهره از "رشد سیاسی کافی" هستند و اساساً کسانی که بدون شیوه‌های قهری و حذفی نمی‌توانند "اختلافات درونی خویش را حل کنند، آن وقت چگونه می‌خواهند مملکت را اداره کنند."

احمد شیرزاد در پایان گفته است که "کشور با شعار اداره نخواهد شد. مشکلات و معضلات راه حل‌های واقعی و قابل اجرا می‌خواهند. من مطمئنم که جریان اصولگرایی کمتر از شش ماه دیگر سر مسئلۀ برجام به تیپ و تار خود خواهد زد."



ب.د.د. July 14, 2021 07:37 AM

آقای شیرزاد آیا در 42 سال گطشته که اصلاح طلبان و اصواگرایان متحد بودند ، این مملکت اداره میشد ؟ رژیم در تمام عمرش مورد تمسخر و خنده سیاستمداران جهانیست رفتار محترمانه سیاست جهانی به تک تک شما ، هندوانه بار خر کردن است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: