آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 23 خرداد ماه 1400 = 13-06 2021

یک جنایت هولناک در ایران که بازتاب رسانه ای نداشت

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: برخی پرونده‌های جنایی در ایران در سکوت خبری می‌مانند و بازتاب رسانه‌ای نمی‌یابند. مثلا پدری که مدتی پیش دختر خردسالش را ساتوری کرد، اصلا در رسانه‌ها بازتاب پیدا نکرد.

به گزارش همشهری به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد قنبری، رئیس پلیس آگاهی ناجا اظهار کرد: چندی پیش در یکی از استان ها یک مرد، دختر 7ساله خود را با ساطور به 40 قسمت تقسیم کرد، در حالی که اصلا بازتاب رسانه‌ای پیدا نکرد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا توضیح نداد که چرا این واقعه هولناک بازتاب رسانه ای نداشته است، اما گفت: وقتی فردی به پلیس مراجعه می‌کند، برای ما فرقی نمی‌کند او وابسته به یک نهاد و جایگاه خاصی باشد.




Seek June 13, 2021 12:37 PM

این فرهنگ اسلامی است که در ایران و جهان اسلام نهادینه شده است از آنجاییکه همسر، مانند حبوان اهلی، دارایی مرد است، بنابراین آنچه زن میزاید هم جزیی از دارایی مرد به حساب میآید و مرد حق دارد با آنها چنان رفتار کند که اراده کند بیش از ۱ ۶ میلیارد مسلمان در این لجنزاری فرهنگی ای زندگی میکنند که خودشان بوجود آورده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو June 13, 2021 01:53 PM

این از آن جنایاتیست که زبان انسان بند میاید که چه در باره اش بگوید

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا June 13, 2021 05:37 PM

از فرقه آنسان کشی که از ابتدای پیدایش آن سر بریدن , کشتن و سرب داغ در شکم ها ریختن و زنان را به زدن و ترد اگر آنان اندیشه ای غیر از مردان داشته باشند تهدید ومجاز دانست , انتظار دیگری از پیروانش نباید داشت
عشق ومحبت ومهربانی وانسان دوستی صفتی است که این جنایتکاران ندارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: