آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 16 مرداد ماه 1400 = 07-08 2021

ایران؛ در حال حرکت به سمت کره‌ شمالی شدن هستیم

یک عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: یادمان نرفته که شعار دلواپسان تحقق ژاپن اسلامی بود که نه تنها به ژاپن اسلامی نرسیدیم، بلکه امروز به سمت کره شمالی شدن حرکت می‌کنیم.

غلامرضا انصاری گفت: نه تنها پول نفت سر سفره مردم نیامد، بلکه همان نان حداقلی مردم هم از سفر‌ه‌هایشان زدوده شده است. قطعاً با یکدستی در یک نظام اداری شاهد کمرنگ شدن نظارت، پایش برنامه‌ای و نقد منصفانه بدلیل حذف‌ها، خواهیم بود. عدم همراهی و همکاری نخبگان و یأس و دلمردگی جامعه و جولان تشنگان قدرت فقط می‌تواند موجب نارضایتی عمومی، گسترش اعتراضات و عدم باروری ظرفیت‌های بالقوه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شود که در این صورت روز به روز شرایط اقتصادی و معیشت مردم را سخت‌تر خواهد کرد.

وی گفت: نباید بگذاریم دشمن‌انگاری در فضای بین‌المللی به صورت جدی در دستور کار قرار بگیرد؛ چراکه در چنین شرایطی، وضع کشور، روز به روز بدتر خواهد شد و طبیعی است که در این فضا، دوستان خیالی (روسیه و چین) هم نه تنها به دنبال تعامل سازنده و برد-برد نبوده، بلکه به دنبال کسب امتیازات خود می‌روند.


مردم کره شمالی در قحطی؛ رهبر در حال خوشگذرانی
سه شنبه، 29 تیر ماه 1400 = 20-07 2021

تصاویر ماهواره‌ای از کشتی تفریحی لوکس ۲۶۰ فوتی کیم جونگ-اون که به سمت محل سکونت اختصاصی وی حرکت می‌کند، حاکی از ان است که وی یا همکارانش سرگرم جشن و مهمانی آن هم در بحبوحه قحطی و کرونا در کشور هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری بیزنس اینسایدر، وضعیت کرونا در کره شمالی اگرچه مشخص نیست و این کشور از دادن آمار‌های دقیق درباره این ویروس و تعداد مبتلایان امتناع می‌کند و می‌گویند اصلا کسی به این ویروس مبتلا نشده، اما تدابیر شدید و محدودیت‌های وضع شده باعث کمبود مواد غذایی شده است.

تصاویر ماهواره‌ای جدید نشان می‌دهد که جنب و جوش‌هایی در قایق تفریحی و لوکس کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی دیده می‌شود و این احتمال وجود دارد که وی در حال جشن و خوشگذرانی است.

در این تصاویر مشخص شد که این قایق ۲۶ فوتی لوکس در حال رفتن به سمت مامن خصوصی کیم جونگ اون است.

این تصاویر که از سوی کمپانی Planet Labs گرفته شده این قایق تفریحی را در کنار یک قایق دیگر ۲۰۰ فوتی به تاریخ ۱۲ ژوئیه سال جاری میلادی نشان می‌دهد که در ساحل اختصاصی کاخ کیم جونگ اون در «وونسان» هستند.

این تصاویر در خبرنامه کره جنوبی «NK News» منتشر شده است. همچنین در این خبر آمده که دمای هوا به قدری خوب است که می‌شود شنا کرد.

این خبرنامه همچنین می‌نویسد، این قایق بقدری بزرگ است که یک پارک معلق شگفت انگیز، یک استخر بزرگ و چند سالن دارد.

هنوز مشخص نیست که چه کسی از این قایق‌های لوکس استفاده می‌کند، چون در گذشته این قایق‌ها به دوستان و خانواده قرض داده می‌شد.

انتشار این تصاویر با روز‌هایی تلاقی زمانی دارد که کیم جونگ اون هیچ حضوری در انظار عمومی نداشته است.

در آوریل سال گذشته میلادی و در زمانی که رهبر کره شمالی برای مدتی تقریبا طولانی از انظار عمومی پنهان بود، قایق تقریحی ۲۰۰ فوتی‌اش در همین مناطق ردگیری شده بودند.

کمتر از یک ماه گذشته بود که کیم جونگ اون در بیانیه‌ای بی سابقه گفت که اوضاع تامین مواد غذایی کشور به دلیل توفان‌های سال گذشته میلادی به شدت وخیم است. قیمت مواد غذایی در این کشور سر به فلک کشیده و باعث شده تا یکی از مقام‌های سازمان ملل پیشنهاد لغو تحریم‌ها را با هدف اجتناب از قحطی گسترده در کره شمالی مطرح کند.



شهنام June 26, 2021 10:54 PM

من در حیرتم که مردم کره ی شمالی چطور این گرسنگی‌ها را تحمل میکنند تنها چیزی که به عقل می آید اینست که از ترس جانشان حرفی نمیزنند حال باید دید آیا بالاخره تکانی به خودشان میدهند یا نه که مطمعنا خواهند داد

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو June 26, 2021 10:57 PM

بدون هیچ شک وشبهی اگرمردم ایران با همبستگی برعلیه حکومت تازی اقدامی نکنند وقت را هدر بدهند ومنتظرمعجزه ای ازچنین حکومتی و بایدن و اتحادیه اروپا وچین و روسیه باشند شرایط زندگی مردم درایران هم همانند کره شمالی خواهد بود حکومت تازی دنباله روی دستورات چین و روسیه است و این دوکشورهم بودند که حکومت جنایتگروضدمردمی درکره شمالی راساختندوپشیبانی کردند بدون شک وشبهی خامنه ای و رئیسی وشرکاء برای استبداد وخفقان بیشتر اردوگاه های کاراجباری برای مردم ایران تدارک خواهند دید که با گرسنگی دادن برای دریافت تکه نانی وادارشان کنند مجانی کارکنند درست همان کاری که حکومت کره شمالی سالهای سال انجام میدهد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


اریا June 26, 2021 11:00 PM

الان خود ایران وضعش از کره شمالی بدتره

گزارش یا اعتراض به این نظر


کارل مارکس August 7, 2021 05:04 PM

ایران هرگز مانند کره شمالی نخواهد شد چون هیچ تشابه ای باهم ندارند
ایران بسمت افقانستانی شدن به پیش میرود و حکومت های نوع طالبانی را تجربه خواهد کرد

۶۶ پرواز به مشهد در یک روز!
دیگر امیدی به این مردم نباید بست

اگر امروز راه کربلا باز بشه ۲۰ میلیون نفر برای زیارت قبر امامان شیعه به آنجا گسیل خواهند شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: